Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD Chat oproepje

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD Chat oproepje

    Hallo allemaal,

    het is tijd voor een algemene oproep De laatste week is er bijna nooit meer iemand op de BD Chat... wat heel spijtig is want daar is het altijd wel leuk als er wat volk zit... daarom deze kleine oproep... kom eens even kijken, wat babbelen,... en het moet niet absoluut na 11 uur, maar s avonds mag ook al Dus daarom iedereen, morgenavond op de chat verwacht Op de chat kan je geraken via Mirc op vrt.krey.net poort 6667 OF via deze link: http://www.belgiumdigital.com/irc_chat/new_chat.htm

    Hopelijk zie ik jullie allemaal daar,

    groetjes,
    Lexieke
    .:www.shadowarts.be:.

  • #2
    Je hebt gelijkt Lex. Op de een of andere manier is het de laatste tijd wel erg rustig op de chat. Nu moet ik zeggen dat dat deels ook mijn schuld is, ik had het de laatste tijd erg druk.
    Maar nu heb ik weer wat meer tijd. 'Helaas' ben ik wel meestal pas later op de chat, maar ik zal morgen eens wat vroeger inloggen.
    Je hebt er echter niet bij gezet hoe laat je de tent wou opendoen .

    Jacki
    Meer foto's op Mukblog

    Comment


    • #3
      Misschien is het beter om op de start-site een icoontje te maken voor de chat. Een brandende gloeilampje als iemand aanwezig is en een zwarte indien het leeg is.

      Vraag niet aan mij, ik ken niks van html
      Groetjes, Blord

      Canon 7D en wat lenzen.

      Comment


      • #4
        Voila en de CHAT IS OPEN voor vandaag verklaart allen daarheen via vrt.krey.net poort 6667 OF via deze link: http://www.belgiumdigital.com/irc_chat/new_chat.htm


        Groetjes,
        Lexieke
        .:www.shadowarts.be:.

        Comment


        • #5
          Lexieke, welk is het channel name die ik moet gebruiken, ik ga via een irq programma, zit op de server irc.krey.net ...

          Comment


          • #6
            De channel name is #BelgiumDigital

            Groetjes,
            Lexieke
            .:www.shadowarts.be:.

            Comment


            • #7
              ik heb het prog. Mirc gedownload..

              maar snap niks van de instellingen ect..
              mvg
              gabriella
              Canon 300D en 350D
              canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
              canon 20-35 usm

              Comment


              • #8
                Hier even een uitleg hoe je alles met Mirc doet:



                Je komt op dit scherm uit, je vult daar je Nickname en een Alternative nickname in, dit wil zeggen je nicknaam en als die bezet is gaat de computer automatisch de andere nick selecteren. Bij Full Name en Email Adres geef je ofwel alles in ofwel een - bij allebei. Niet invullen gaat _niet_. Dan druk je op de knop Add links boven. Dan zie je dit scherm:



                Hier vul je alle gegevens in die je daar ziet. Dan druk je op OK. Hierna kom je terug in het vorige scherm waar je op "Connect to IRC Server" klikt (die grote knop in het midden ongeveer). Dan moet je even wachten tot er een hele hoop voorbij is gescrold op je scherm en dat wil zeggen dat je "geconnect" bent. Dan typ je /j #BelgiumDigital en welkom op het channel ;-) als iets niet lukt laat je het maar weten,

                groetjes,
                Lexieke
                .:www.shadowarts.be:.

                Comment


                • #9
                  gisteren even aangelogd, met dbsteve een babbeltje gedaan ...

                  Comment


                  • #10
                    Het licht in de chatroom is aan....
                    Peter

                    http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                    http://www.photoblog.be/peterwarson

                    Comment


                    • #11
                      Allen daarheen ;-)
                      .:www.shadowarts.be:.

                      Comment

                      Working...
                      X