Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top-foto Aankoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Top-foto Aankoop

    Hi,
    Ik ga weldra mijn eos400D bij topfoto aanschaffen, maar nu zou ik wel willen weten hoe en met wie de verzending gebeurd en hoelang het duurt van het moment van betaling tot de goederen thuis liggen.

    Ik heb nl al eens een slechte ervaring met een koerierbedrijf omdat ik niet thuis was toe zij langskwamen dat ik een beetje schrik hen om terug hetzelfde tegen te komen.

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Top-foto Aankoop

    Laat de goederen desnoods leveren bij iemand die je goed kent en kan vertrouwen, en die zeker thuis is. Dat heb ik ook al eens gedaan.
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

    Comment


    • #3
      Re: Top-foto Aankoop

      Beste,

      De mijne werd op een zondagmorgen besteld via internet, iets te vlug geweest en gebeld maandag om nog wat bij te bestellen en wat uitleg. Perfect nederlands. De betaling gebeurde dus maandag en vrijdag op mijn werk laten leveren. De verzending wordt in België toevertrouwd aan Taxipost. Alles was goed verpakt en ik dus tevreden. Toch snel als je 't mij vraagt.

      Veel succes.

      Comment


      • #4
        Re: Top-foto Aankoop

        Ik heb ook al spullen laten leveren op het werk, omdat ik daar op werkdagen gewoonlijk toch ben , en dat is geen probleem.
        Zorg er wel voor dat je naam op het pak gezet wordt, anders weten ze niet aan wie ze het moeten afgeven. Ik verwittig dan ook altijd de personen die gewoonlijk de pakjes aannemen, maar meestal hou ik dan ook de vrachtwagens wat in het oog zodat ik het pakje zelf in ontvangst kan nemen.

        Bij een groter bedrijf kan dat wel eens wat moeilijker gaan...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Top-foto Aankoop

          Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
          --------

          Comment


          • #6
            Re: Top-foto Aankoop

            De levering is inderdaad snel
            het ergens ergens anders laten leveren ga ik overwegen, want ik werk in een grote fabriek en das nogal moeilijk.

            Bedankt voor de reacties.

            Comment

            Working...
            X