Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

macrolens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • macrolens

    Hallo,

    ik heb een canon eos 350d en ben van plan om er een macro lens voor te kopen omdat mijn 75-300 toch niet goed genoeg is om close ups te nemen. heeft iemand enig idee waar ze te koop zijn en welk (richt)prijskaartje daar aan hangt?

    groetjes,

    Kristof
    Canon eos 1DM3 & 550D
    Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, , 580 EX II en wat extraatjes

  • #2
    Re: macrolens

    Te koop : bij elke fotozaak of internet fotoshop.
    Prijs : plus minus 500 euro (of heel ruim tussen de 300 en 1500 euro)
    Van alles...

    Comment


    • #3
      Re: macrolens

      Oorspronkelijk geplaatst door Psychonaut Bekijk bericht
      Te koop : bij elke fotozaak of internet fotoshop.
      Prijs : plus minus 500 euro (of heel ruim tussen de 300 en 1500 euro)
      U moet wel een goed advies geven: marco objectieven zijn niet bij alle fotozaken te koop:daar bedoel ik mee dat ze op voorraad zijn. Bij vele zaken zeggen ze: ik wil hem wel voor u bestellen. Daar heb je geen fotozaak voor nodig dat kan je zelf ook. Maar bij de betere zaken zoals Konijnenberg daar kun je hem uitproberen en meenemen.

      Comment


      • #4
        Re: macrolens

        Gebruik de zoekfunctie eens, er is hier enkele dagen geleden nog een ganse thread over geschreven
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

        Comment


        • #5
          Re: macrolens

          Zo'n thread komt vaak langs, onder andere van mij.
          Ik heb een Tokina 100mm AF macrolens aangeschaft voor mij D70, is ook in Canon vatting. Prijsverschil met eigen merk macrolens in dezelfde range (100-105mm) was me te groot, voor Nikon toch.
          Tokina kost 329 euro bij cameranu.nl, schitterende lens overigens, lekker scherp, eenvoudig in bedienin en gebouwd als een tank.

          Comment


          • #6
            Re: macrolens

            Mijn idee : de sigma 70 mm/2.8. Redelijk geprijsd, mooie FL voor een cropcamera. Bovendien claimt Sigma dat deze lens de hoogste resolutie heeft van alle sigma-objectieven...

            sugar
            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

            http://supermasj.zenfolio.com

            Comment

            Working...
            X