Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compilatie Vampier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compilatie Vampier




    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

  • #2
    Re: Compilatie Vampier


    Om het met uw eigen veelgebruikte woorden te zeggen Jeff CONGRATS

    Hier heb je werkelijk iets subliem van gemaakt.
    Was volgens mij ook één van de ( heel weinige ) modellen die tenminste wat expressie kon leggen in haar personage en die heel goed wist wat ze moest doen.
    Vind haar gewoon prachtig en super weergegeven van jou
    Groeten, Gino
    http://www.e-designstudio.be

    Comment


    • #3
      Re: Compilatie Vampier

      heel mooi

      maar toch een vraagje. heb je het model zo gefotografeerd of heb je alles erop bewerkt?

      groetjes
      www.degitail-imaging.be

      Comment


      • #4
        Re: Compilatie Vampier

        goed gedaan en een mooi model hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Compilatie Vampier

          Oorspronkelijk geplaatst door Joel Bekijk bericht
          heel mooi

          maar toch een vraagje. heb je het model zo gefotografeerd of heb je alles erop bewerkt?

          groetjes


          Het model is zo gefotografeerd op een bodyart festival vorige zondag, de compilatie bestaat uit vier afzondelijke opnames, en die zijn samengevoegd in photoshop tot één beeld. Uiteraard hier binnen de forumregels, maar in real life een beeld van 50 X 75 cm klaar om te worden afgedrukt .

          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Compilatie Vampier

            Knap in beeld gebracht
            Zo objectief als mijn objectieven.....
            bd 616 be MVG Jan

            Comment


            • #7
              Re: Compilatie Vampier

              De beelden zijn knap en expressievol maar ik zou wel iets doen aan de opmaak van deze poster.... de afstanden tussen de kaders zijn niet gelijk, wanneer je de poster zo laat afdrukken gaat die kaderafstand een ergernisfactor worden.
              Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

              Gratis kijkplezier Coming soon

              Comment


              • #8
                Re: Compilatie Vampier

                Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
                De beelden zijn knap en expressievol maar ik zou wel iets doen aan de opmaak van deze poster.... de afstanden tussen de kaders zijn niet gelijk, wanneer je de poster zo laat afdrukken gaat die kaderafstand een ergernisfactor worden.


                Niet alles moet gelijk zijn he, het is al een strakke opmaak en mij stoort dat kleine verschil helemaal niet, touwens 1 mm verschil op een afstand van rond de drie meter, waarop gewoonlijk zo'n poster bekeken wordt is niet erg hoor.

                Maar in ieder geval bedankt voor het opmerken!

                MVG, Jeff
                Last edited by Digipics357; 18 november 2006, 11:47.
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #9
                  Re: Compilatie Vampier

                  mooie compilatie, heb hier ook een serie liggen van die dame, ze was de moeite. Kort samengevat bodypaint en expressie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Compilatie Vampier

                    ZEER mooi gebracht, afgewerkt!
                    het was een goed model; meewerkend.


                    mvg,

                    Roland

                    Comment


                    • #11
                      Re: Compilatie Vampier

                      Geweldige beelden. Mijn voorkeur gaat uit naar die linksonder.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Compilatie Vampier

                        Prachtig! Complimenten hoor!
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Compilatie Vampier

                          Schitterend
                          Meer foto's op mijn website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Compilatie Vampier

                            Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                            mooie compilatie, heb hier ook een serie liggen van die dame, ze was de moeite. Kort samengevat bodypaint en expressie
                            En niet alleen dat, Linda, maar ook het feit dat ze haar act zélf zong - en zeker niet onverdienstelijk - gaf ze bij mij veel krediet. Ze heeft ook zeer veel geduld getoond tegenover de fotografen en ervoor gezorgd dat ze excellente foto's konden maken.
                            Fullator
                            Fotostudio Candela Zone
                            website: http://www.chronax.be
                            website: http://www.marquisemodels.eu

                            Comment


                            • #15
                              Re: Compilatie Vampier

                              Ik heb praktische geen verstand van model fotografie.....maar deze spetteren voor mij echt wel! top hoor.

                              En het model verdient ook zeker een compliment naar mijn idee omdat ze heel goed het personage krakter geeften expressie.

                              zo hee.pffffffffff

                              Mvg Vmotion
                              Durf bijna niks meer te zeggen

                              Comment

                              Working...
                              X