Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is een D2X nog waard met nog 3 jaar garantie ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is een D2X nog waard met nog 3 jaar garantie ??

    Zit te twijfelen om mijn Nikon spullen op te ruimen om de eenvoudigen reden dat ik nu, na lang sparen , niet de beoogde lenzen kan kopen die ik al lang voor ogen heb daar Nikon Nederland de prijzen uit de pan laat rijzen.
    Ik heb onder andere de Nikon D2X nederlandse versie, in augustus 2005 aangekocht bij konijnenburg met een garantieverlenging tot totaal 4 jaar.
    Ik heb de 70-200 2.8 VR er in November 2005 bijgekocht en in September 2006 de Nikon TC-17E II converter, die nog steeds uitgeprobeerd moet worden en nog in de doos zit na enkele opnamen.
    Ook bezit ik de D 70 met de 18-70 kitlens.
    Nu vraag ik mij af of er interresse is in deze apparatuur en voor een redelijke prijs, is dat niet zo blijf ik bij Nikon, koop er alleen geen prime`s bij, mocht ik er toch een redelijk bedrag voor krijgen ga ik over naar Canon en koop er wel de door mij gewilde prime`s bij.
    Dit is dus een peiling vooraf voor dat ik het definitief te koop zet.

    Graag ontopic blijven, geen discusie tussen de merken Nikon en/of Canon.

    Gr. John
    Last edited by marbico; 17 november 2006, 19:38.
    www.sportactiefoto.nl

  • #2
    Re: Wat is een D2X nog waard met nog 3 jaar garantie ??

    Aangezien het hier om een interessepeiling gaat, even verplaatst naar het juiste forum. Xarder

    Comment


    • #3
      Re: Wat is een D2X nog waard met nog 3 jaar garantie ??

      Als je gaat verkopen wil ik wel gaan voor de 1,7 TC, tenminste als het gaat over de Nikon TC-17E II.
      Ik weet het , 't is niet veel, maar 't is een start
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Re: Wat is een D2X nog waard met nog 3 jaar garantie ??

        Ik geloof dat hier laatstleden nog een D2X verkocht is met garantie voor 3000€

        Comment


        • #5
          Re: Wat is een D2X nog waard met nog 3 jaar garantie ??

          Waarom niet eerst onderhandelen met Konijn, en daar je nieuwe Canon kopen ?

          Comment


          • #6
            Re: Wat is een D2X nog waard met nog 3 jaar garantie ??

            Omdat Konijn werkelijk belachelijke inruil prijzen hanteerd.
            www.sportactiefoto.nl

            Comment


            • #7
              Re: Wat is een D2X nog waard met nog 3 jaar garantie ??

              Ik begrijp uw ergernis over de schandalige prijsverhoging van Nikon objectieven.
              Ook voor andere onderdelen als draadontspanners vragen ze woekerprijzen.
              Als ik al niet heel lang met Nikon werkten en uit mijn analogetijd objectieven had, dan was mijn keus voor digitale camera's ook anders geweest.
              Maar er bestaan ook alternatieven objectieven en onderdelen voor Nikon die zeker zo goed zijn. Uw Nikon spullen nu te vervangen voor Canon zal u weinig winst opleveren. Maar misschien zijn er wel Canon bezitters die met u willen ruilen.

              Comment

              Working...
              X