Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reigers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reigers

    Vandaag eens bezig geweest met het sorteren van foto's van de laatste tijd, deze reeks reigers vond ik toch nog de mooiete om BD te posten graag jullie mening of

    Blauwe Reiger



    Ziverreiger (50% gecropt - schuwe vogels)



    Nachtreiger of Kwak (Planckendael)


  • #2
    Re: Reigers

    vind de twee met de 350D de mooiste.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Reigers

      Eerlijke mening ?
      Tweede foto is niet echt aantrekkelijk maar ik weet verdomd goed hoe veel moeite je hier moet voor doen.
      De derde is fototechnisch best oké, maar kan me eigenlijk niet echt bekoren gezien de locatie (ik weet het : het gaat over de foto's, maar toch)
      De eerste vind ik dus een schitterende plaat : dit is een reiger zoals ik ze tegenkom, half in rust, half alert, hoog in de bomen
      fotosite

      Comment


      • #4
        Re: Reigers

        Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
        Eerlijke mening ?
        Tweede foto is niet echt aantrekkelijk maar ik weet verdomd goed hoe veel moeite je hier moet voor doen.
        De derde is fototechnisch best oké, maar kan me eigenlijk niet echt bekoren gezien de locatie (ik weet het : het gaat over de foto's, maar toch)
        De eerste vind ik dus een schitterende plaat : dit is een reiger zoals ik ze tegenkom, half in rust, half alert, hoog in de bomen
        Ik ga mee, zeker met dat stuk over de derde foto , maar het is op zijn minst sympathiek te noemen dat je het vermeldt dat de vogel in gevangenschap is gefotografeerd.
        Birdwatching ... it's a way of life!

        http://www.freewebs.com/woutersphotography/index.htm

        Comment


        • #5
          Re: Reigers

          Mooi

          en zeker de derde is heel scherp.

          De eerste, in de bijna typische observeerhouding, heeft een wat dominante achtergrond doordat hij in een boom zit, maar je hebt het niet uit te kiezen in het wild.

          De tweede gaat dan wat verloren in het waterlandschap doordat dit schuwe rakkers zijn die moeilijk te benaderen zijn.

          Maar zeker geslaagd.

          Het verwonderd mij telkens dat jij zo kort bij die reigers kunt komen. Ook met tentje?
          Groetjes
          ----JO

          Comment


          • #6
            Re: Reigers

            Mooie serie, maar die derde spant de kroon!
            Groetjes Edwin
            Mijn Foto's

            Comment


            • #7
              Re: Reigers

              Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk bericht
              Mooi

              en zeker de derde is heel scherp.

              De eerste, in de bijna typische observeerhouding, heeft een wat dominante achtergrond doordat hij in een boom zit, maar je hebt het niet uit te kiezen in het wild.

              De tweede gaat dan wat verloren in het waterlandschap doordat dit schuwe rakkers zijn die moeilijk te benaderen zijn.

              Maar zeker geslaagd.

              Het verwonderd mij telkens dat jij zo kort bij die reigers kunt komen. Ook met tentje?
              Ik heb nog geen tentje maar dat komt er binnenkort wel; ik probeer me steeds een beetje weg te stoppen in de natuur op plaatsen waar ik er bijna zeker van ben dat er reigers kunnen komen; ik steek er natuurlijk heel veel tijd in.

              Mvg

              Marc

              Comment

              Working...
              X