Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katz Eye Focus Screen installatie Nikon D200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katz Eye Focus Screen installatie Nikon D200

    Ondanks de duidelijke uitleg op de site van katzeye voor de installatie van het focus scherm wil ik één goede raad geven: doe het niet zelf. Het is onmogelijk om het zaakje stofvrij te houden ondanks alle genomen voorzorgsmaatregelen (pecpad ter bescherming spiegel, stofarme werkruimte, speciaal gereedschap enz. enz.). Ik rij morgen naar Procirep met de vraag of zij het kunnen reinigen voor mij.
    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
    Uit: Apocrief

  • #2
    Re: Katz Eye Focus Screen installatie Nikon D200

    Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
    Ondanks de duidelijke uitleg op de site van katzeye voor de installatie van het focus scherm wil ik één goede raad geven: doe het niet zelf. Het is onmogelijk om het zaakje stofvrij te houden ondanks alle genomen voorzorgsmaatregelen (pecpad ter bescherming spiegel, stofarme werkruimte, speciaal gereedschap enz. enz.). Ik rij morgen naar Procirep met de vraag of zij het kunnen reinigen voor mij.
    Bedankt voor de goede raad (heb eveneens getwijfeld om een ander focusscreen aan te schaffen).
    Greetz Geert.
    Canon gerief...

    Comment

    Working...
    X