Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macrolens voor canon 400D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macrolens voor canon 400D

    hoi!
    Ik heb een paar vragen, ik heb me pas een canon 400D aangeschaft.
    Nu zou ik me graag toe leggen op macro fotografie maar ik ben een leek en weet dus niet welke lens ik het best koop.
    De canon is gekocht in een kit met twee lensen
    Een efs 18-55mm en een 55-200mm van canon.
    welke lens koop ik prijs/kwaliteit het beste bij?
    Is een pollarrisatiefilter zijn geld waard en zo,ja welke koop ik best?
    Kan ik eventueel met een convertor ook een goed resultaat behalen ,of is dit kwa prijs en gebruik niet zo interesant als een lens bij kopen.

    Bij voorbaat dank en groetjes
    If you love something,set it free! If it comes back to you,it is yours. If it does not,it was never meant to be!

  • #2
    Re: welke lens voor 400D

    Een converter of extender kan je niet gebruiken op je huidige lenzen.

    Om te weten welke lens je zou willen aankopen is het heel belangrijk om te weten waarvoor ze zou moeten dienen.

    Bij macrofotografie heb je korte en lange lenzen (50mm, 60mm, 70mm, 90mm, 100mm, 105mm, 150mm, 180mm...) naargelang het onderwerp moet je een keuze maken tussen de verschillende lengtes.
    Last edited by Black B@ndit; 12 november 2006, 11:16.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: welke lens voor 400D

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Een converter of extender kan je niet gebruiken op je huidige lenzen.

      Om te weten welke lens je zou willen aankopen is het heel belangrijk om te weten waarvoor ze zou moeten dienen.

      Bij macrofotografie heb je korte en lange lenzen (50mm, 60mm, 70mm, 90mm, 100mm, 105mm, 150mm, 180mm...) naargelang het onderwerp moet je een keuze maken tussen de verschillende lengtes.