Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoprinters voor max A4 formaat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotoprinters voor max A4 formaat

    Kan iemand mij zeggen welke de beste fotoprinter prijs/kwaliteit is? Zou evenwel niet de originele inkt gebruiken aangezien ze duurder zijn.
    Kan iemand mij hierover gegevens verschaffen?

    Bedankt

  • #2
    Re: fotoprinters voor max A4 formaat

    Epson heeft nog steeds de beste fotoprinters, maar ik zou zeker de originele inkt gebruiken. Wat duurder OK , maar de prijs alleen is geen reden om de oringiele inkt niet te gebruiken;

    Kwaliteit gaat boven alles !

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: fotoprinters voor max A4 formaat

      Oorspronkelijk geplaatst door Vlado Bekijk bericht
      Kan iemand mij zeggen welke de beste fotoprinter prijs/kwaliteit is? Zou evenwel niet de originele inkt gebruiken aangezien ze duurder zijn.
      Kan iemand mij hierover gegevens verschaffen?

      Bedankt
      Als je gaat berekenen wat het je kost aan fotopapier en inkt, dan kom je minstens 5x goedkoper uit als je je foto's door een lab laat printen, bv:
      http://be.foto.com/nl/default.asp. (ik wil geen reclame maken)
      Tenzij natuurlijk (ik heb daar alle begrip voor) je foto's niet door iedereen mogen gezien worden

      Let wel, ik heb ook een fotoprinter, maar die drukt het laatste jaar alleen nog worddocumentjes af...

      kapitein
      FZ50, een flits en nog wat lensjes...

      Comment


      • #4
        Re: fotoprinters voor max A4 formaat

        Oorspronkelijk geplaatst door kapitein Bekijk bericht
        Tenzij natuurlijk je foto's niet door iedereen mogen gezien worden
        Da's een beetje kort door de bocht natuurlijk .


        Ik print alles zelf op een Epson 2100 en wil, op vlak van kwaliteit, de uitdaging aan met gelijk welk fotolabo . Dan spreken we nog niet over flexibiliteit. Op vlak van prijs kan je inderdaad niet concurreren met een lab.
        Last edited by hvr_oosterzele; 19 november 2006, 19:01.

        Comment


        • #5
          Re: fotoprinters voor max A4 formaat

          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Da's een beetje kort door de bocht natuurlijk .


          Ik print alles zelf op een Epson 2100 en wil, op vlak van kwaliteit, de uitdaging aan met gelijk welk fotolabo . Dan spreken we nog niet over flexibiliteit. Op vlak van prijs kan je inderdaad niet concurreren met een lab.
          Da's ook mijn gedacht. Prijs is één ding, kwaliteit een ander.
          Tegenwoordig ben ik zwaar ontgoocheld over de geleverde kwaliteit van de labo's. Thuis printen is duurder maar inderdaad stukken beter (althans op mijne Epson).
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment

          Working...
          X