Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is dit ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is dit ?

    Kent iemand dit objectief, gaat het hier niet over een "video" objectief (zoals vooraan gedrukt ?) Is maar omdat het als lens aangeboden wordt....


    thx


  • #2
    Re: Wat is dit ?

    Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
    Kent iemand dit objectief, gaat het hier niet over een "video" objectief (zoals vooraan gedrukt ?) Is maar omdat het als lens aangeboden wordt....


    thx

    denk dat dit gewoon een fisheye is..
    maar dat wist je zelf ook wel
    neen, geen idee..
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

    Comment


    • #3
      Re: Wat is dit ?

      Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
      Is maar omdat het als lens aangeboden wordt....
      En dat is het ook: een voorzetlens met 46mm schroefdraad, en inderdaad waarschijnlijk voor video-toepassingen...

      Comment


      • #4
        Re: Wat is dit ?

        ik weet niet waarvoor je ze zou gebruiken maar op je d50 zal ze niet passen als dat is wat je je afvraagt
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: Wat is dit ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
          ik weet niet waarvoor je ze zou gebruiken maar op je d50 zal ze niet passen als dat is wat je je afvraagt
          Zo'n voorzetlens past op geen enkele body, je moet zo'n ding op een andere lens schroeven, maar welke dslr lens heeft er een schroefdraad van 46mm??
          En met verloopringen ga je meer vignettering hebben dan wat anders denk ik...

          Comment


          • #6
            Re: Wat is dit ?

            Ben niet van plan het ding te kopen, maar volgens de verkoper is de schroefdraad wel 52 mm

            Comment


            • #7
              Re: Wat is dit ?

              Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
              Ben niet van plan het ding te kopen, maar volgens de verkoper is de schroefdraad wel 52 mm
              Vreemd geval dan toch ... al eens gepolst naar het merk?

              Comment

              Working...
              X