Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even uitluchten tijdens het familiefeest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Even uitluchten tijdens het familiefeest

    Enige tijd terug was het familiefeest bij de schoonfamilie. Tot mijn grote vreugde was er bij de feestzaal een mooi binnenplein en onder de familie een paar gewillige modellen.






    En... de toekomst van BD is nog even veiliggesteld...

    _______________________________________
    Canon 5Dmk2 - http://toppie.modellennet.be - http://www.modelmayhem.com/shardana

  • #2
    Re: Even uitluchten tijdens het familiefeest

    de foto's zeggen me niet zoveel(dit zijn eerder snapshots),als ik moet kiezen, nr2 omwille van de spontane lach van het meisje .
    website: www.stijnboelens.com

    Comment


    • #3
      Re: Even uitluchten tijdens het familiefeest

      Sorry, maar die 2de foto is echt niet goed hoor. De ogen van het meisje zijn half -open of gesloten omdat ze net knipoogt tijdens de opname. Dit moet je toch kunnen zien op je schermpje; zo'n foto vliegt er bij mij onmiddellijk af. Ik druk dan op het vuilnisbakje.
      Last edited by bape; 18 november 2006, 23:44.

      Comment


      • #4
        Re: Even uitluchten tijdens het familiefeest

        Oorspronkelijk geplaatst door top Bekijk bericht
        Tot mijn grote vreugde was er bij de feestzaal een mooi binnenplein en onder de familie een paar gewillige modellen.
        Gewillige modellen ... al gezien welk gebaar de jongen op foto 1 maakt ?
        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

        Comment


        • #5
          Re: Even uitluchten tijdens het familiefeest

          laatste opname erg leuk.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Even uitluchten tijdens het familiefeest

            Dat is nu echt een reeksje foto's waarvan de topic starter eens volgende zou moeten lezen:

            ik heb de indruk dat de toevloed aan BD-geregistreerden twee belangrijke gevolgen heeft voor de showcase: 1. enkele nieuwe posters trekken het nivo van de geplaatste foto's heel fel omhoog! het zijn dan ook niet de minste, en van enkele daarvan konden we o.a. reeds werk zien op andere zusterfora. dit zie ik als een heel



            Top, ik hoop dat je het me kwalijk neemt. Plaatst je foto's eens onder fotodiscussie extra en daar zou je opmrekingen kunnen lezen die je verder helpen.

            In je eerste en tweede zit zeker wat in.

            Derde is een snapje voor de familie en bij die eerste is dat vingertje nu echt niet jedat.

            Comment


            • #7
              Re: Even uitluchten tijdens het familiefeest

              Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk bericht
              Dat is nu echt een reeksje foto's waarvan de topic starter eens volgende zou moeten lezen:

              ik heb de indruk dat de toevloed aan BD-geregistreerden twee belangrijke gevolgen heeft voor de showcase: 1. enkele nieuwe posters trekken het nivo van de geplaatste foto's heel fel omhoog! het zijn dan ook niet de minste, en van enkele daarvan konden we o.a. reeds werk zien op andere zusterfora. dit zie ik als een heel



              Top, ik hoop dat je het me kwalijk neemt. Plaatst je foto's eens onder fotodiscussie extra en daar zou je opmrekingen kunnen lezen die je verder helpen.

              In je eerste en tweede zit zeker wat in.

              Derde is een snapje voor de familie en bij die eerste is dat vingertje nu echt niet jedat.
              beauceron, ik begrijp je niet volledig, dus ik weet nog niet of ik u iets kwalijk neem of niet (ik vermoed dat je bedoelt 'ik hoop dat je het me NIET kwalijk neemt')? Maar dat topic dat je aanhaalde was ik al aan het volgen... het geeft mij echter geen antwoord op de vraag in welk forum te posten. Ben wel benieuwd om te weten welke feedback jij vermoedt dat er dan op zou komen moest het in foto discussie gepost worden.

              Persoonlijk zou ik geen van de 3 als snapshot catalogeren, maar ik vermoed dat iedereen dat wel denkt van zijn eigen fotos .
              _______________________________________
              Canon 5Dmk2 - http://toppie.modellennet.be - http://www.modelmayhem.com/shardana

              Comment


              • #8
                Re: Even uitluchten tijdens het familiefeest

                Oorspronkelijk geplaatst door top Bekijk bericht
                (ik vermoed dat je bedoelt 'ik hoop dat je het me NIET kwalijk neemt')

                Persoonlijk zou ik geen van de 3 als snapshot catalogeren, maar ik vermoed dat iedereen dat wel denkt van zijn eigen fotos .

                Dat eerste is wel gieren natuurlijk

                Dit is inderdaad zo 'n typisch voorbeeld van waarover die thread gaat. Ik vind het zeker geen misse foto's (alleen die derde vind ik niet zo geweldig omwille van het standpunt)... 't Zijn natuurlijk geen studiofoto's... maar als we hier alleen maar studiofoto's willen, gaat het aantal posts erg beperkt worden (of is dat de bedoeling?)
                Voor mij is een "snapshot" een foto waar echt niet in het minst over gedacht is, en ik heb de indruk dat er voor deze foto's toch wel een béétje "gewerkt" is .

                Enfin, deze discussie moet hier eigenlijk niet gevoerd worden. Ik wou gewoon maar zeggen dat ik die foto's (zelf beginner zijnde) zeker niet zo slecht vind om ze als "snapshots" te klasseren.

                Comment


                • #9
                  Re: Even uitluchten tijdens het familiefeest

                  Prima foto's, lekker spontaan en zeker beter dan het gemiddeld fake gedoe.
                  Begrijp de negatieve reacties helemaal niet, voor mij is de tweede foto een van de mooiste die ik de laatste dagen heb gezien
                  Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                  Comment

                  Working...
                  X