Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bescherming voor onderweg, heuptas?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bescherming voor onderweg, heuptas?

    Hoi,

    Ik vertrek binnen een aantal maanden naar nieuw zeeland en natuurlijk wil ik daar wel wat foto's nemen. Ik heb mijn gerief beperkt tot een canon 10-22 voor landschappen en een 24-105 voor de rest. Dit plus de body en een soort van backup (hiervoor heb ik ook suggesties nodig trouwens) zou ik het liefst altijd bij me hebben (de backup kan ik eventueel missen door 2x een 4gb kaartje te kopen om minder snel te moeten backuppen).

    Soit, ondanks dat het niet zoveel materiaal is neemt het toch redelijk wat plek in en zou ik het op een handige manier moeten kunnen vervoeren terwijl ik een lichte rugzak draag tijdens 2 of 3 daagses.

    Heeft er iemand ervaring met die heuptassystemen etc... commentaren, oplossingen en tips zijn altijd welkom.

    cheers,
    Koen
    Ricoh Caplio GX100

    http://www.flickr.com/photos/koenhufkens

  • #2
    Re: bescherming voor onderweg, heuptas?

    ikzelf gebruik de lowepro off road. heel makkelijk en langdurig te dragen!
    één van de twee lens cases heb ik vervangen door een LC 3 zodat ik de 200f2.8L met zonnekap kan opbergen.
    in de tas zelf zit (naast batterijen, kaartjes, blaaspeer, notitieboekje, ...) mijn 10D+grip met 85f1.8 en zonnekap gemonteerd + de 100f2.8 macro.
    op die manier blijft er één lenscase over die ik dan gebruik om klein gerief (gsm, sleutels, ..) of een 0.5L drinkflesje mee te dragen.

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: bescherming voor onderweg, heuptas?

      Ik heb ooit iets soortgelijk gekocht van tatonka.
      Als ik op stap ga heb ik dat bij me. Kan ook op de heupband van mijn grote Karrimorr-rugzak gehangen worden.

      Is handiger om direct aan je toestel te kunnen dan een rugzak, maar heeft niet zoveel plaats.
      Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

      Comment

      Working...
      X