Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn vriendin...nog maar een keer :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn vriendin...nog maar een keer :)

    deze zijn gemaakt met een 500W GLOEIHETE bouwlamp en een reflectiescherm. moet dringend iemand vinden om dat vast te houden of een statief kopen,amai ).

    ik weet dat de belichting niet alles is,maar dit is ook moeilijk met 1 bouwlamp.studioset gaat niet lang meer uitblijven.

    canon 20D + 50mm 1.8 en 17-85mm

    goed of slecht?











    groeten.
    website: www.stijnboelens.com

  • #2
    Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

    Goed... en slecht

    Je bekomt een heel apart effekt Vooral 2 staat mij echt aan

    Comment


    • #3
      Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

      Ik vind dit zéker kunnen. Tof cross-processing effect!
      www.olivierdutre.com
      Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

      Comment


      • #4
        Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

        Beide foto's zijn prachtig, leuk sfeertje met die bouwlamp.

        Enne, ge moogt u gelukkig prijzen me zo'n schoon vriendin.
        Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
        Website : http://runaque.deviantart.com/

        Comment


        • #5
          Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

          jup
          2 keer heel goed gedaan.

          je bent weer eens het bewijs dat je niet the high end studio installatie moet hebben om een mooie foto te kunnen trekken.

          natuurlijk helpt het model ook wel he
          knap meiske

          Comment


          • #6
            Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

            De kleurzweem van het X-processing is geslaagd.
            Het uitklaren van tanden en vooral oogwit is iets te sterk voor mij. De ogen lijken hierdoor een beetje achteraf opgeplakt.

            Smt.
            Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

              Oorspronkelijk geplaatst door summit Bekijk bericht
              De kleurzweem van het X-processing is geslaagd.
              Het uitklaren van tanden en vooral oogwit is iets te sterk voor mij. De ogen lijken hierdoor een beetje achteraf opgeplakt.

              Smt.
              ogen zijn idd iets uitgeklaard,zal er de volgende keer op letten.aan de tanden ben ik niet geweest,alleen het X-processing weggewerkt van de tanden,dus natuurlijke kleur.

              bedankt voor je mening.
              website: www.stijnboelens.com

              Comment


              • #8
                Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

                2 x wow. Mooie vriendin heb jij zeg. Die kan echt goed poseren ook!!
                Ik vind zelf de kleurkeuze niet zo, maar dat is smaak. De plaatjes kunnen me echter wel bekoren.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

                  De bouwlampserie van adram ligt bij mij nog te vers in het geheugen...

                  Idd, het oogwit, waar geen adertjes meer instaan (moesten er geweest zijn ) en heel de ogen komen wat artificieel / te scherp over.

                  De oogselecties lijken niet gefeathered of te afgelijnd op sommige plaatsen.

                  Positief is dan weer dat het haar geen verscherpte pixelbrij is, want dat zie ik hier nogal veel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

                    Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
                    De bouwlampserie van adram ligt bij mij nog te vers in het geheugen...

                    Idd, het oogwit, waar geen adertjes meer instaan (moesten er geweest zijn ) en heel de ogen komen wat artificieel / te scherp over.

                    De oogselecties lijken niet gefeathered of te afgelijnd op sommige plaatsen.

                    Positief is dan weer dat het haar geen verscherpte pixelbrij is, want dat zie ik hier nogal veel.
                    tja,heb ook geen oogselecties gebruikt alleen een heel klein beetje geburnt om de makeup een beetje meer te doen leven.
                    website: www.stijnboelens.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

                      Oorspronkelijk geplaatst door sm00keh Bekijk bericht
                      tja,heb ook geen oogselecties gebruikt
                      "You could have fooled me" en dat is bij deze dan ook gebeurd, maar het was een gokje waard Ik zag de paden er bijna *zo* opliggen...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

                        Mooi, kwil kik wel dien lamp komen vasthouden wi . Tis nog nie te ver ook . Kan mijn vriendin er dan nog naast liggen ?
                        Grtz
                        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                        http://www.racenews.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

                          Mooie foto's. Heel leuk dat je met beperkt budget werkt! Geeft velen onder ons met kleine budgetten ook hoop! hehe.

                          En moet wel leuk zijn, constant een model in de buurt hebben! Mooie meid.
                          Canon R | Leica Q
                          EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
                          Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
                          [/COLOR]

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

                            Oorspronkelijk geplaatst door sm00keh Bekijk bericht
                            ogen zijn idd iets uitgeklaard,zal er de volgende keer op letten.aan de tanden ben ik niet geweest,alleen het X-processing weggewerkt van de tanden,dus natuurlijke kleur.

                            bedankt voor je mening.
                            Ivm met dat cross processing effect, ik heb hier zo'n aktie gedownload op dit forum, kun jeeens vertellen hoe jij dit hebt gedaan ? Want ik vind deze bewerking wel de moeite om de details te weten, mail me even of post het hier als je wil ?

                            Greetz,
                            Luc
                            Last edited by lucky_goe; 14 november 2006, 07:32.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mijn vriendin...nog maar een keer

                              Wat een model. Echt een pracht van een vriendin en ik had graag nog wat meer van haar gezien, foto's hé

                              Doe zo verder en het wordt top. Dat de studiolampen er maar snel zijn voor u!

                              Mvg...
                              Nikon member..

                              Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

                              Comment

                              Working...
                              X