Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inktcartidge van Lidl 20% minder inhoud.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Inktcartidge van Lidl 20% minder inhoud.

    De inktcartridge die Lidl vandaag voor € 4.99 aanbied zit 20% minder inkt dan in de orginele van Canon en in die van het merk Wecare. Hierdoor zijn deze merkloze duurder dan die van Wecare deze laatste blijken beter uit testen te komen dan de orginele van Canon.

  • #2
    Re: Inktcartidge van Lidl 20% minder inhoud.

    Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    De inktcartridge die Lidl vandaag voor € 4.99 aanbied zit 20% minder inkt dan in de orginele van Canon en in die van het merk Wecare. Hierdoor zijn deze merkloze duurder dan die van Wecare deze laatste blijken beter uit testen te komen dan de orginele van Canon.
    Bron?
    Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
    http://www.orlik.be

    Comment


    • #3
      Re: Inktcartidge van Lidl 20% minder inhoud.

      Oorspronkelijk geplaatst door Orliksken Bekijk bericht
      Bron?
      Twee jaar geleden stond er een test van inktcartidge in het tijdschrift ComputerTotaal, waarin de Wecare beter uit de bus kwam dan de orginele van Canon, zelf zie ik het verschil niet, behalve dat ze de helft voordeliger zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Inktcartidge van Lidl 20% minder inhoud.

        Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
        Twee jaar geleden stond er een test van inktcartidge in het tijdschrift ComputerTotaal, waarin de Wecare beter uit de bus kwam dan de orginele van Canon, zelf zie ik het verschil niet, behalve dat ze de helft voordeliger zijn.
        Ik heb nog voor een (kleine) keten gewerkt waar die Wecare sterk gepromoot werd. 10% van wat verkocht werd, mocht ik elke vrijdag naar de fabrikant opsturen omdat het niet werkte (printkop verstopt, e.d.).
        Dus ja, heel veel succes met je Wecares gewenst (want je zult het nodig hebben), maar ik blijf toch veilig bij de originele cartridges.

        Comment


        • #5
          Re: Inktcartidge van Lidl 20% minder inhoud.

          ik koop mijne inkt in grote flessen





          zo'n canon cartridge kan je makkelijk bijvullen
          www.Klikkerdeklik.be
          Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

          Comment

          Working...
          X