Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A3 van Pixum

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A3 van Pixum

    Heb vandaag mijn bestelling gekregen
    en terug uitstekende kwaliteit
    nu ook de eerste keer A3's besteld
    awel mensen: prima kwaliteit
    Pixum bevestigt mijn eerste indruk
    goeie kwaliteit voor weinig geld
    een aanrader
    Slipstream heb jij je bestelling al gekregen?
    en zo ja wa vindt ge'r van ?
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Cool, ik ben ook benieuwd, heb vandaag mail gekregen van Pixum dat mijn bestelling vandaag in de post is gegaan, dus normaal heb ik die deze week nog wel zeker

    Greetz
    My Flickr

    Comment


    • #3
      't was raar
      ik kwam thuis en op mijn bed lag zo'n grote doos
      ik zei, tiens ik heb toch niks besteld
      toen zag ik Deutsche Post en dacht direct aan Pixum
      ja zeg da was een doos zo groot als mijnen maxi-tower
      daarin lag een dikke karton met de A4's en een posterkoker voor de A3's
      maar dus wel goeie service van Pixum hé, niks op te zeggen
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        da's wel raar want ik krijg mijn foto's altijd volgens 't origineel
        ze staan bijna allemaal op 4*3
        ik had ook een 3*2 en die laten afdrukken op A3 en was ook goed
        voorlopig blijf ik nog altijd bij Pixum
        onovertroffen prijs/kwaliteit, zelfs met een goeie kwaliteit
        dus mensen zeker de moeite om es te proberen
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          hoe zit het met de transport kosten vanuit Duitsland ?

          Comment


          • #6
            Originally posted by PhilleG2
            hoe zit het met de transport kosten vanuit Duitsland ?
            Geen extra kosten darvoor. Er zijn natuurlijk wel de opstartkosten maar of de foto's van NL of D komen maakt niet uit.

            Comment


            • #7
              't is wel anders Slipstream
              er zijn geen opstartkosten maar transportkosten
              normaal 2.50€ voor foto's tot en met A4
              4.50 als er A3's of geschenkartikelen bij zijn
              maar als je voor een bepaald bedrag koopt valt da weg

              Zeg Slipstream je kan wel een klacht mailen naar Pixum
              ik geloof order@pixum.nl
              ik had de eerste keer mijn A3 niet gekregen
              mailke gestuurd en heb direct een tegoedbon gekregen
              ze zijn erg correct hoor
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Originally posted by slipstream
                [...en maakte mijn canvas dus wat groter ter compensatie) Ik ga dit dus ook doen met Pixum maar 1 van mijn foto's is niet geknipt dus hoeveel ik mij canvas groter moet maken is nog een raadsel.
                Ik heb gelezen dat het een rand van 7 mm moest zijn.
                http://www.pixum.nl/?act=info&area=tips&an=tips_fotos&sid=r4wz5d06d6ee b39c07e7297a2f9ed8a0
                Always on the move for some action.

                http://www.rienwillems.nl en http://www.sidecarcross.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Dirtyharry71
                  't is wel anders Slipstream
                  er zijn geen opstartkosten maar transportkosten
                  normaal 2.50€ voor foto's tot en met A4
                  4.50 als er A3's of geschenkartikelen bij zijn
                  maar als je voor een bepaald bedrag koopt valt da weg

                  Zeg Slipstream je kan wel een klacht mailen naar Pixum
                  ik geloof order@pixum.nl
                  ik had de eerste keer mijn A3 niet gekregen
                  mailke gestuurd en heb direct een tegoedbon gekregen
                  ze zijn erg correct hoor
                  Bedakt voor de correctie Dirty. Maar ja opstart transport uiteindelijk is het allemaal hetzelfde he

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Rien Willems
                    Originally posted by slipstream
                    [...en maakte mijn canvas dus wat groter ter compensatie) Ik ga dit dus ook doen met Pixum maar 1 van mijn foto's is niet geknipt dus hoeveel ik mij canvas groter moet maken is nog een raadsel.
                    Ik heb gelezen dat het een rand van 7 mm moest zijn.
                    http://www.pixum.nl/?act=info&area=tips&an=tips_fotos&sid=r4wz5d06d6ee b39c07e7297a2f9ed8a0
                    Bedankt voor de info Rien dat had ik zelf nog niet gezien en de rand is in mijn foto geen 7mm dus het kan wel kloppen. En bij diegene die niet geknipt is is de rand iets groter( alhoewel nog geen 7mm) dus het zal daar wel aan liggen. 7mm dus in het vervolg.

                    Comment


                    • #11
                      heb gisteren mijn berucht "sneeuwbuiportret" besteld bij Pixum.
                      Ben es benieuwd ...
                      embee ::: nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Heb juist mijn laatste batch met foto's ontvangen.

                        Dus nieuw advies nooit ofte nooit die automatische correctie (DPO) aan laten staan.

                        Mijn foto's waren recht uit de camera en ik wou eens zien of die autocorrectie iets nuttig kon zijn. Nee dus. Ongeloofelijk slecht reultaat. Foto's overscherpt en toch alle detail kwijt.

                        Nooit doen dus.

                        Gevolg nu moet ik dat nog eens testen he (pff weer kosten). Zal misschien eens gaan klagen bij Pixum. Spijtig dat Spector zo duur is eigenlijk.

                        Comment


                        • #13
                          Onlangs foto's bij spector besteld, en die snijden ook bij hoor ! Ik had niet aangeduid om bij te snijden, en ik kreeg mijn foto's op 4:3 formaat, maar wel op 3:2 papier, dus een witte rand links en rechts. Desondanks werd er boven en onder afgeknipt, bij de ene foto al meer dan bij de andere. De kwaliteit was redelijk goed, maar de meeste foto's waren TE scherp, dus in de toekomst gebruik ik USM niet meer !
                          Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by bingel
                            Onlangs foto's bij spector besteld, en die snijden ook bij hoor ! Ik had niet aangeduid om bij te snijden, en ik kreeg mijn foto's op 4:3 formaat, maar wel op 3:2 papier, dus een witte rand links en rechts. Desondanks werd er boven en onder afgeknipt, bij de ene foto al meer dan bij de andere. De kwaliteit was redelijk goed, maar de meeste foto's waren TE scherp, dus in de toekomst gebruik ik USM niet meer !
                            Das raar bij mij is dat dus niet het geval en gezien wat ik laat printen valt dat toch steeds op wanneer ze zoiets doen. Vraag mij af of het ook niet zou afhangen welk spector labo er gebruikt wordt.

                            Maar probeer gerust pixum want prijs kwaliteit lijken ze mij onklopbaar voor het moment. Wel rekening houden met7mm boordje en vooral langs de rechterkant van de foto. En zeker nooit geen DPO selecteren. Voor die DPO hercompresseren ze de foto's want anders kan die slechte kwaliteit niet en zonder DPO is er dat probleem ook niet. De 30x45cm zijn echt heel goed.

                            Comment


                            • #15
                              Euh ik laat DPO altijd opstaan en de foto's zijn echt wel ok !?!
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                              Comment

                              Working...
                              X