Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna gedaan voor vandaag.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijna gedaan voor vandaag.

    Dit is mijn eerste foto die ik post op dit forum. Je kan uren en uren zoeken naar 'DÉ foto' maar degenen die je dan het leukst vind zijn de fotos die je snel even hebt genomen. Zo tussendoor.



    Hier een man die blij zal zijn dat de zon ondergaat en thuis het soepje kan drinken die zijn vrouw voor hem heeft klaargezet in de microgolf voor als hij thuiskomt...

    Graag commentaar alstublieft!
    K100D, beste aankoop in tijden

  • #2
    Re: Bijna gedaan voor vandaag.

    Ik zie alleen reclame voor filelodge.com, blijkbaar heb je iets verkeerd gedaan ?
    Ah, nu zie ik de foto toch, is dat een nieuwe vorm vam spam ofzo, eerst reclame tonen, en dan pas de foto ?

    de foto: compo is goed, maar de man is een beetje donker, en de kleuren mogen een beetje opgepept worden. Verdienstelijke 1ste foto.
    Last edited by dleemans; 12 november 2006, 15:01.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Bijna gedaan voor vandaag.

      [MOD] Jammer genoeg is dit een fotoserver die éérst wat spam zichtbaar maakt en bij een volgende bezoek pas de foto laat zien. Gelieve een andere fotoserver te zoeken, turbobunker, dit gaan we niet lang tolereren.

      Willy
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: Bijna gedaan voor vandaag.

        excuses, bij mij toont hij het gewoon normaal dus ik wist dat niet. Excuses. Werkt photobucket of flickr beter? of zijn er andere servers die je kan aanraden?
        K100D, beste aankoop in tijden

        Comment


        • #5
          Re: Bijna gedaan voor vandaag.

          Oorspronkelijk geplaatst door turbobunker Bekijk bericht
          excuses, bij mij toont hij het gewoon normaal dus ik wist dat niet. Excuses. Werkt photobucket of flickr beter? of zijn er andere servers die je kan aanraden?
          Je persoonlijke webspace bij telenet/skynet/scarlet/ . . . ?
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Bijna gedaan voor vandaag.

            Oorspronkelijk geplaatst door turbobunker Bekijk bericht
            excuses, bij mij toont hij het gewoon normaal dus ik wist dat niet. Excuses. Werkt photobucket of flickr beter? of zijn er andere servers die je kan aanraden?

            zie Pm,
            Canon EOS 300D + 18-55MM kitlens, sigma 28-70 F2.8EX,.

            Comment

            Working...
            X