Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naaktmodel [18+]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Naaktmodel [18+]

    Ik heb gisteren een naaktshoot gedaan en ben ongelofelijk tevreden met de resultaten. De foto's staan zelfs nog niet op mijn site, maar kwou toch graag deze foto's al tonen.





    http://www.dennisclaes.be

  • #2
    Re: Naaktmodel [18+]

    qua compo vind ik de tweede beste.
    maar jammer genoeg is de linker borst te licht.
    (uitgebrand).

    eerste geen mooie pose,
    en te hard licht in derde.

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Naaktmodel [18+]

      1. iets meer vrouwelijke ronding zien achter haar hand zou leuk zijn...
      2. lijntje van de sloggy-elastiek wegklonen, peercing uit....
      3. vind ik de beste....wegens een leuker totaalbeeld.

      Comment


      • #4
        Re: Naaktmodel [18+]

        Aanvulling op de vorige reakties: bij de 1e en 3e foto, op de linker schouder, is in de huid nog een afdruk zichtbaar.
        AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

        Comment


        • #5
          Re: Naaktmodel [18+]

          Bij de tweede staat een veeg in haar zij?

          De "handtekening van Jeff Hoeyberghs" komt er ook wat te prominent in beeld, lijkt mij...

          Maar vind het wel geen lelijke korrel hebben.

          En hoe krijg jij het momenteel in een garage warm genoeg? (aan de zijde van het model, bedoel ik )

          Comment


          • #6
            Re: Naaktmodel [18+]

            Bedankt voor de reacties allemaal. Tja, het Jeff Hoeyberghs handtekening ... kheb er nog over gedacht om dat weg te werken, maar eigenlijk hoeft dat niet. Ze is zo en ze is mooi zo. Die "handtekening" was trouwens om medische redenen, laat dat even duidelijk zijn, het model was zeker geen ijdel mens dat aan plastische chirurgie liet doen.

            De kritieken zijn gerechtvaardigd, behalve het meerendeel van die van mm. Niets persoonlijks hoor, maar buiten de opmerking over de pose van de eerste foto vind ik dat je ongelijk hebt. Maar da's natuurlijk subjectief. De ene vind iets mooi dat de andere niet mooi vind etc ...

            Hoe wist je trouwens dat het in de garage was Maguy? Normaal werk ik tegenwoordig in een studio, maar door omstandigheden was ik inderdaad gedwongen bij ons in de garage te werken. Kheb het daar warm gekregen met gewoon een elektrisch vuurtje. Niet dat het daardoor echt WARM was, maar ik stond daar in mijn T-shirt toch te zweten en het model had het toch redelijk "aangenaam" (zolang ze dicht genoeg bij het vuurtje kon zitten. )
            http://www.dennisclaes.be

            Comment


            • #7
              Re: Naaktmodel [18+]

              Je hebt je garage toch ruim geadverteerd in uw isomo-topic hé Ik ben door het sleutelgat komen zien

              Heb ook niets tegen een litteken, maar met dat hooglicht erop lijkt het bijna als hoofdonderwerp bedoeld, wil ik maar zeggen.

              "Om medische redenen..." kan ook bedoelen dat de vorige aan het lekken was hé (en dat is geen grapje over het model, want ik hoor ze weer komen...)

              Comment


              • #8
                Re: Naaktmodel [18+]

                achja, dat topic ... Het is toch maar goed gelukt hè.
                http://www.dennisclaes.be

                Comment


                • #9
                  Re: Naaktmodel [18+]

                  Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
                  En hoe krijg jij het momenteel in een garage warm genoeg? (aan de zijde van het model, bedoel ik )

                  Eigenlijk is het voor dit soort shoots zelfs beter dat het niet warm genoeg is. Kippevel in zo'n reeks komt stukken beter over dan een glad huidje dat op kamertemperatuur is

                  Mvg,

                  Frederic

                  Comment


                  • #10
                    Re: Naaktmodel [18+]

                    3 is
                    Canon EOS 30D + BG-E2 - EF 17-40mm f/4 L USM - EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM - Speedlite 430EX Flitser

                    Comment


                    • #11
                      Re: Naaktmodel [18+]

                      Mooie foto's. Nummer 2 vind ik de mooiste.

                      Alleen irriteert me het litteken (als ik het goed zie) van haar bortsvergroting (of verkleining) net onder haar tepel. Beetje wegwerken kan geen kwaad.
                      Fotoapparatuur
                      Portfolio

                      Comment

                      Working...
                      X