Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spotten @ EBBR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spotten @ EBBR

    Jammer genoeg waren de weersomstandigheden niet optimaal, maar toch heb ik enkele foto's gemaakt.







    Mvg,
    Bart De Bruyn
    www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

  • #2
    Re: Spotten @ EBBR

    geslaagde reeks hoor, eens wat anders dan alleen een vliegtuig erop zetten, juist mooi hier dat er wat van de omgeving bij zit.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Spotten @ EBBR

      Mooie foto's gezien de weersomstandigheden, van waar zijn ze genomen. Ik was vroeger een wekelijkse bezoeker aan maar sinds de veranderingen daar in Steenokkerzeel ben ik er niet meer geweest. Ik heb zelfs gehoord dat je aan het transitcenter 127bis niet meer mag komen. Waar is de goeie oude tijd.
      De laatste keer dat ik gewesst ben stond ik op de zandberg aan het voetbalveld maar veel is daar niet te zien.
      En wanneer komt de 747 cargo van Saudi Arabian aan want dat zijn de types waarvoor ik vroeger ging.
      Panasonic LUMIX DMC-FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: Spotten @ EBBR

        Oorspronkelijk geplaatst door Nismo Bekijk bericht
        Mooie foto's gezien de weersomstandigheden, van waar zijn ze genomen. Ik was vroeger een wekelijkse bezoeker aan maar sinds de veranderingen daar in Steenokkerzeel ben ik er niet meer geweest. Ik heb zelfs gehoord dat je aan het transitcenter 127bis niet meer mag komen. Waar is de goeie oude tijd.
        De laatste keer dat ik gewesst ben stond ik op de zandberg aan het voetbalveld maar veel is daar niet te zien.
        En wanneer komt de 747 cargo van Saudi Arabian aan want dat zijn de types waarvoor ik vroeger ging.
        Ik ga daar toch nog altijd staan hoor ! In princiepe moet je wel je wagen naast de weg laten staan ( maar dat durf ik soms al eens vergeten). Ik heb trouwens een vermoeden dat de derde foto daar in de buurt is gefotografeerd ?!
        Ik weet niet of het klopt maar de meeste jumbo's komen bij ons (omgeving Aarschot ) over op zondag voormiddag .

        Greetz

        Erwin
        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

        Comment


        • #5
          Re: Spotten @ EBBR

          Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
          Ik ga daar toch nog altijd staan hoor ! In princiepe moet je wel je wagen naast de weg laten staan ( maar dat durf ik soms al eens vergeten). Ik heb trouwens een vermoeden dat de derde foto daar in de buurt is gefotografeerd ?!
          Inderdaad! Aan het azielcentrum 127Bis
          prachtig zicht vanaf daar!
          www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

          Comment


          • #6
            Re: Spotten @ EBBR

            Inderdaad spijtig van het weer. De eerste vind ik mooi hoe de piano toetsen worden gereflecteerd op de romp.
            Canon 30D; Canon 300D; EF-S 18-55mm f/3.5-5.6; EF 24-70mm f/2.8L USM; EF 70-200mm f/2.8L USM; 580EX

            Comment


            • #7
              Re: Spotten @ EBBR

              mooie opnames , lang geleden dat ik nog eens geweest ben, zou nog eens terug moeten gaan mja... maar idd, op zondag voormiddag komen er wel een paar 747's langs.. zoals kalita, sauodi, singapore etc een beetje geluk hebben dat je aan de goeie baan staat, da's al.

              Comment


              • #8
                Re: Spotten @ EBBR

                Mooi, vooral de derde
                ____________________________________________
                Met vriendelijke groet. Nico H
                Mijn vliegtuig foto site

                Comment

                Working...
                X