Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Factoryprices

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Factoryprices

    Via het forum "welke tas heeft u" op BD, vond ik een link naar de website van Factoryprices. Als ik daar ga kijken bij de fototassen, merk ik een enorm verschil van prijzen met de prijzen op de meer gekende internetwinkels van bvb hier op BD. Op de Tamrac 5574 Expedition 4 Zwart zit er bvb al een verschil van 51 €. Zit er ergens een addertje onder het gras ? Heeft iemand ervaring met deze website ? (naar levering toe) Laat maar eens horen !
    Hilde

  • #2
    Re: Factoryprices

    Als het een europese "winkel" is, dan gelden de btw-tarieven van dat land. Als de goederen geleverd worden vanuit een land dat niet tot de europese unie behoort, dan betaal je btw en invoerrechten. In dat geval zou de totaalprijs wel heel wat hoger kunnen worden.

    Is die lage prijs ook 'btw inbegrepen', of wordt die er achteraf nog bijgeteld?
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Factoryprices

      Incl. BTW, excl. verzendingskosten, maar die vallen mee. Het is Nederlands, maar je vindt de verzendingskosten alleen op .be Maar net door de grote prijsverschillen heb ik een beetje schrik. Tenzij hier mensen met goeie ervaring zitten ?
      Hilde

      Comment


      • #4
        Re: Factoryprices

        Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment


        • #5
          Re: Factoryprices

          Ik heb er meerdere keren wat spullen gekocht en nooit problemen gehad. Ook van bekenden die daar gekocht hebben geen rare dingen gehoord.
          http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

          Comment


          • #6
            Re: Factoryprices

            Dank u ebi, misschien laat ik mij dan ook wel eens gaan
            Hilde

            Comment


            • #7
              Re: Factoryprices

              Ik heb er ook een tas besteld (lowepro). Werd keurig geleverd, niks mis met dit bedrijf.
              Van alles...

              Comment


              • #8
                Re: Factoryprices

                Zowel Lowepro als Tamrac besteld (was misschien mijn post), uitstekende service, goede levering.
                Mijn Tamrac had een kapotte rits, keurig teruggestuurd, binnen enkele dagen een nieuwe gekregen.

                Comment

                Working...
                X