Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

allereerste portretten...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • allereerste portretten...

    Na een aantal maanden rondzwerven op het forum en veel geleerd te hebben, waag ik me aan portretten...
    Ik poog mensen vast te leggen in hun zijn en soberheid, verwacht geen afgelikte glamour foto's want die gaan aan mij voorbij.

    Momenteel zit ik in een fase dat ik af te rekenen heb met ruis dus probeer ik van de nood een deugd te maken.





    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

    Gratis kijkplezier Coming soon

  • #2
    Re: allereerste portretten...

    Ik vind de ruis absoluut niet storend bij dit soort foto's, integendeel, het voegt iets toe.
    Verder vind ik de sfeertjes aardig neergezet. #2 en #3 vind ik de sterkste met meeste uitstraling.
    Doe zo verder, mij smaakt het in ieder geval!

    grz,
    jasper
    www.jasperfotografeert.com
    Eos 30(0)D

    Comment


    • #3
      Re: allereerste portretten...

      De ruis siert je. En de foto's ook. Knap werk vind ik persoonlijk. Heb je site even bezocht. Waar vind je al die leegstaande huizen...brengt me namelijk op ideeën...

      Comment


      • #4
        Re: allereerste portretten...

        Nummer drie voor mij
        Heb ook even je site bezocht, ben jij uit de buurt van Steendorp?

        Groeten, Cahor

        Comment


        • #5
          Re: allereerste portretten...

          Mooie platen van gewone mensen in hun gewone doen, indien op de juiste manier vastgelegd altijd leuk om naar te kijken.
          De ruis vind ik hier niet storend, toch opletten voor de donkere partijen (vooral bij de 1e) dat deze niet al té veel in elkaar vloeien. Maar 'k vind ze goed hoor .
          It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

          Comment


          • #6
            Re: allereerste portretten...

            Voor mij je derde.

            Waren je andere foto's niet scherp genoeg dat je ze zo grof hebt omgezet??

            Comment


            • #7
              Re: allereerste portretten...

              Nummer drie inderdaad de beste vanwege de expressie

              Tom
              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

              http://supermasj.zenfolio.com

              Comment


              • #8
                Re: allereerste portretten...

                Ik vind ze alle 3 heel geslaag en lekker een eigen stijl hebben. Heel fraai.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment

                Working...
                X