PDA

Volledige versie bekijken : Lede - Mesen

Lambert Jan
9 november 2006, 22:45
Vandaag van een vriend, collega gehoord dat het domein/site Kasteel van Mesen (Lede) en het omliggende park nogal zwaar gecontroleerd wordt door de politie. Naar aanleiding van de overval op de juwelier.
Blijkt dat de overvaller(s) zich schuil hielden op de site.
Iedereen die er wat "verdacht" uitziet wordt aan de tand gevoeld. Zelfs door een onopvallende jogger (polizist undercover...)
Een gewaarschuwd fotograaf...

Cheers

Lambert

seppuku
10 november 2006, 06:28
Een gewaarschuwd fotograaf......leest dit in Algemeen.

seppuku [mod]

Arousal
10 november 2006, 06:37
Blijkt dat de overvaller(s) zich schuil hielden op de site.

Cheers

Lambert

Hier op BD :confused: :( :D :clown:

Lambert Jan
10 november 2006, 06:56
Hier op BD :confused: :( :D :clown:

een "site" is een ander woord voor een lokatie, dus om het je in plain nederlands te verkopen, op de lokatie of het domein van het kasteel, gesnopen nu ?

Prettige dag !

Lambert

Arousal
10 november 2006, 07:04
een "site" is een ander woord voor een lokatie, dus om het je in plain nederlands te verkopen, op de lokatie of het domein van het kasteel, gesnopen nu ?

Prettige dag !

Lambert

De trein van smiley's duidde wel aan dat ik even met het woord grapte hé ;)

Gtrz.

Wim.Vanmaele
10 november 2006, 09:21
Wat is een trein van smiley's ? :D
Rijdt dat op tijd of op rails

Lambert Jan
10 november 2006, 11:46
Enfin, ik wist niet dat dit bericht kon aanleiding geven tot grappige oprispingen.

Moet ik hieruit concluderen dat zulke waarschuwingen overbodig zijn en dat "men" liever persoonlijk contact maakt met de sterke arm der wet of gezag op een afgesloten domein (site), dat privé is, of waar borden uithangen dat de toegang verboden is etc... ?

Laat de verdere polemiek maar achterwege wat mij betreft. Ik wilde gewoon ermee bereiken dat urb-fotografen die materiaal en/of modellen mee op sleeptouw nemen naar het Kasteel weten dat ze gecontroleerd of geambeteerd kunnen worden tijdens het beoefenen van hun "hobby".

No more, no less.

Kariboe
10 november 2006, 11:58
Enfin, ik wist niet dat dit bericht kon aanleiding geven tot grappige oprispingen.

Moet ik hieruit concluderen dat zulke waarschuwingen overbodig zijn en dat "men" liever persoonlijk contact maakt met de sterke arm der wet of gezag op een afgesloten domein (site), dat privé is, of waar borden uithangen dat de toegang verboden is etc... ?

Laat de verdere polemiek maar achterwege wat mij betreft. Ik wilde gewoon ermee bereiken dat urb-fotografen die materiaal en/of modellen mee op sleeptouw nemen naar het Kasteel weten dat ze gecontroleerd of geambeteerd kunnen worden tijdens het beoefenen van hun "hobby".

No more, no less.Natuurlijk mag je dat, de 'urbex-shooters' of hoe die gasten ook heten, zullen je dankbaar zijn... Maar een beetje grappen en grollen of een - ook voor mij - leuke woordspeling moeten toch wel kunnen !? Vind je niet :) ;)

Greetz, Kariboe

TravelToy
10 november 2006, 15:18
Natuurlijk mag je dat, de 'urbex-shooters' of hoe die gasten ook heten, zullen je dankbaar zijn... Maar een beetje grappen en grollen of een - ook voor mij - leuke woordspeling moeten toch wel kunnen !? Vind je niet :) ;)

Greetz, Kariboe

tja, lange tenen en een korte lont ... :D

Mvg,
TravelToy

jan.brouwers
10 november 2006, 17:44
Maar als je nu op elke zgn.Urban-locatie zomaar naar binnen zou kunnen wandelen dan is het misschien niet zo "spannend" meer om er naar toe te gaan.
Ik ben er bijna van overtuigd dat ook veel shooters deze tak van fotograferen doen om de zgn. "kick". ;)

Fotofolio
11 november 2006, 18:32
Maar als je nu op elke zgn.Urban-locatie zomaar naar binnen zou kunnen wandelen dan is het misschien niet zo "spannend" meer om er naar toe te gaan.
Ik ben er bijna van overtuigd dat ook veel shooters deze tak van fotograferen doen om de zgn. "kick". ;)

Idd. vooral voor de "kick"-out soms :D

Dapla
11 november 2006, 23:14
Ge kan ook een kick-run moment hebben... :green: