Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe snel is het Minolta Service Center?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe snel is het Minolta Service Center?

    Mijn camera is 9 januari aangekomen bij Het Minolta Service Center Benelux in Utrecht voor reparatie aan het LCD dat opeens niet meer werkte.

    Na het sturen van een e-mail werdt mij verzocht de camera op te sturen, dat is inmiddels al meer dan 3 weken geleden en ik zou nu toch wel grag willen weten of het nog lang gaat duren.

    Ik zou natuurlijk naar Minolta zelf kunnen e-mailen, maar dan duurt het al snel enkele dagen voordat ik antwoord krijg.

    Heeft iemand hier ervaring met het Minolta Service Center, en hoe lang duurde dat?
    <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

  • #2
    gewoon even bellen, dat kan al helpen.

    Comment


    • #3
      Reken maar op 2 maanden!! Kan iets meer of minder zijn...
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • #4
        Twee maanden?!

        Is dat niet een beetje schandalig lang? Ik heb dat ding nog geen jaar en dan nog eens twee maanden in reparatie?

        Ik zal morgen dan maar eens bellen (goed suggestie, had ik nog helemaal niet aan gedacht!), want ik heb de camera ook nodig voor mijn werk en het kost me iedere keer al veel te veel moeite om een vervangende camera te vinden.
        <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

        Comment


        • #5
          Ik heb in begin oktober mijn Dimage 7 moeten insturen, via de fotohandel, voorherstelling. Hij was terug na 7 weken, hopelijk heb jij meer geluk.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Zojuist is d epostbode langsgeweest met een paket!

            Ik heb mijn camera weer terug en alles werkt, ze hebben zelfs het stof in het LCD en de optische zoeker weggehaald (daar ahd ik ook om gevraagd)!
            <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

            Comment

            Working...
            X