Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hosting gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hosting gezocht

    Hoi,

    Zoek een hosting provider met min 50 GB ruimte met php en mysql ondersteuning , en dit om foto's op te plaatsen.
    Heeft er iemand een tip bij wie ik het best zou gaan shoppen?

    Groeten

    Patrick

  • #2
    Re: Hosting gezocht

    Ik heb zelf goede ervaringen met pcextreme. Hier heb je voor 1,50 euro per maand 150 Gb tot je beschikking inclusief mysql / php. Verder komt er jaarlijk nog 9,95 euro bij voor registratie van een .nl of .be domein.
    http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

    Comment


    • #3
      Re: Hosting gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door ebi Bekijk bericht
      Ik heb zelf goede ervaringen met pcextreme. Hier heb je voor 1,50 euro per maand 150 Gb tot je beschikking inclusief mysql / php. Verder komt er jaarlijk nog 9,95 euro bij voor registratie van een .nl of .be domein.
      je bedoelt waarschijnlijk MB ipv GB.
      Nikonian

      Comment


      • #4
        Re: Hosting gezocht

        Als het alleen voor foto's is kan je veel beter werken met een fotosite.

        Ik werk bijvoorbeeld met Smugmug, voor $39,95 per jaar heb je o.a. ONgelimiteerde opslagruimte. Meer info vind je hier: http://www.smugmug.com/price/

        Je kan het gratis 14 dagen uittesten.

        Als je deze link gebruikt krijg je $5 korting, als je na de trialperiode zou blijven.
        Whether you want a photo website that sells prints, secure client galleries or just need unlimited storage, let us be your all-in-one solution.


        @MOD: als een posting als deze niet mag, verwijder je hem maar.

        Comment


        • #5
          Re: Hosting gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door ebi Bekijk bericht
          Ik heb zelf goede ervaringen met pcextreme. Hier heb je voor 1,50 euro per maand 150 Gb tot je beschikking inclusief mysql / php. Verder komt er jaarlijk nog 9,95 euro bij voor registratie van een .nl of .be domein.
          Stel je plaats een paar super foto's op je webspace en op een dag komen er 50.000 bezoekers naar je foto's kijken. Als ze slechts 1 Mb per bezoek bekijken wat niet overdreven is maakt dit een dataverkeer van 50Gb op 1 dag. Je hebt recht op 8Gb/maand, de rest betaal je extra per meer Gb.

          Dit zijn zaken die je moet incalculeren. En denk nu niet dat ik overdrijf met deze cijfers. ik heb dit al een paar maal voorgehad, zelfs verschillende dagen na elkaar. De berekende datastroom kwam over de 2.000 Gb in 1 maand. Gelukkig was er voor mij geen limiet!

          Frans.

          Comment


          • #6
            Re: Hosting gezocht

            https://www.one.com/ ? ziet er mij betrouwbaar en niet te duur uit ?

            btw : toffe nickname heb je, weet je ook wat het betekent in Rwandees ?
            www.loft6.be

            Comment


            • #7
              Re: Hosting gezocht

              Ik heb hosting bij https://www.one.com/

              Tot nu toe enkel goede ervaringen: snelle servers, niet te duur, ASP - PHP5 - MySQL ondersteuning, van 1 tot 4Gb ruimte en onbeperkt dataverkeer (zolang je de server niet belast) Ook nog 24/7 support via chat

              Een .be domein is het eerste jaar gratis, daarna kost het slechts 8 euro per jaar.

              Peter

              edit: LOL, net te laat

              Comment


              • #8
                Re: Hosting gezocht

                Ik heb hosting via www.curious.be
                Mijn website heeft er nog geen dag uitgelegen (behalve nu, maar dat ligt aan mezelf, domein vergeten te verlengen :s)

                Comment


                • #9
                  Re: Hosting gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door amati Bekijk bericht
                  Hoi,

                  Zoek een hosting provider met min 50 GB ruimte met php en mysql ondersteuning , en dit om foto's op te plaatsen.
                  Heeft er iemand een tip bij wie ik het best zou gaan shoppen?

                  Groeten

                  Patrick
                  als het hier echt over zoveel gigabytes GB GB gaat: www.flexservers.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hosting gezocht

                    Zelf ben ik met mijn site bij...

                    Maar wil je echt degelijke support.
                    Dan moet je bij Bediro in Wustwezel zijn.

                    Daar heb ik de website van mijn broer geplaatst

                    lidn.....BD0594BE
                    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
                    Hier op dit forum.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hosting gezocht

                      Ik denk dat als je over zulke hoeveelheden opslagruimte spreekt dat je dan best kiest voor een dedicated server. Dan sta je wel zelf volledig in voor het beheer van je server, maar dat is de goedkoopste oplossing.

                      Zelf ben ik al lang klant van www.serverbeach.com, wat destijds een hele goedkope oplossing was. Ondertussen zijn er nog heel wat bedrijven op die kar gesprongen.

                      Shared webhosting voor 50GB ga je niet makkelijk vinden, denk ik.

                      Dave
                      pixelpusher

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hosting gezocht

                        Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
                        Als het alleen voor foto's is kan je veel beter werken met een fotosite.

                        Ik werk bijvoorbeeld met Smugmug,
                        of www.pbase.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hosting gezocht

                          Van Flexservers zou ik echt afblijven! Heb er onlangs wreed slechte ervaringen mee gehad. Zo duurde het meer dan een maand om een bepaald probleem op te lossen. Ze hadden het IP adres van mijn dedicated server ook toegewezen aan iemand anders met als gevolg dat m'n site er om de 5 minuten stopte. Verder waren er problemen met mail, hackers, etc. Onlangs hebben ze ook hun prijzen gevoelig laten stijgen wat voor mij de reden was om te verhuizen.

                          Voor de rest: Hosting en web is ook een deel van m'n beroep en ik ben er de laatste jaren actief mee bezig. (bv. Werkte tot in september voor Toyota waar ik de hosting deed voor alle europese Toyota en Lexus sites). Momenteel werk ik als zelfstandige bij een bank waar ik ongeveer hetzelfde doe.
                          Prive ben ik de laatste tien jaar klant geweest van verschillende firma's en heb ik verschillende types van hosting gebruikt gaande van shared naar virtual dedicated tot een echt dedicated server.

                          Shared of virtual dedicated hosting kan een oplossing zijn als je site de server niet te veel belast qua traffiek en CPU load. Eigenlijk gebruik je dan de site vooral als data-opslag. Als je site momenteel al bestaat dan kan je dit soort gegevens wel vinden in de bezoeker-logs. Zo kan het handig zijn om dat soort gegevens door te mailen naar de nieuwe hosting-firma. Dan kunnen zij zien of shared hosting wel een optie is.

                          Dedicated hosting is dan weer een optie die perfect is voor sites die veel load en traffiek nodig hebben. Een nadeel is echter dat dit soort servers niet "managed" zijn. Je moet dus zelf instaan voor het onderhoud, back-ups en de configuratie. Meestal worden daar wel de nodige tools voor voorzien zoals Plesk maar een degelijke kennis van Linux is echt wel aan te raden.

                          Momenteel gebruik ik Amenworld.com waar ik echt tevreden over ben. Goede support en correcte houding maar natuurlijk betaal je daar ook voor. Ik heb volledige controle over de dedicated server wat me bepaalde voordelen geeft. Ik host al verschillende kleine sites van vrienden en collega's maar kan perfect mijn server nakijken op verbruik, CPU usage, DB usage etc door zelf extra Linux software te installeren (vb noc.symbiosys.be met guest als userid en paswoord)

                          Kijk gewoon goed rond op het net en vergelijk alle mogelijke "configuraties" voor je een beslissing neemt met de gedachte dat goedkoop en degelijke hosting met veel opslag en traffiek niet samengaan.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hosting gezocht

                            Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
                            Als het alleen voor foto's is kan je veel beter werken met een fotosite.

                            Ik werk bijvoorbeeld met Smugmug, voor $39,95 per jaar heb je o.a. ONgelimiteerde opslagruimte.
                            Of flickr natuurlijk, $25 per jaar.
                            [Nikon D80 | Nikkor 18-200 VR | Nikkor 50 f/1.8 | SB-600] [Nikon Coolpix 4500]
                            flickr | Blog

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hosting gezocht

                              send me a mail, we komen er wel uit
                              daMusic, online muziekmagazine

                              Comment

                              Working...
                              X