Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Account opzeggen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Account opzeggen

    Goeie dag,

    Ik heb vandaag een account aangemaakt bij Pbase/Belgian digital members. Toen ik zag dat het betalend was voor het plaatsen van foto's, heb ik de moegelijkheid gezocht om het account te annuleren. Ik ken geen Engels en slaag er dus niet in. misschien kan iemand mij helpen via deze weg en mij de nodige info bezorgen!

    Dank bij voorbaat

    Jopi

  • #2
    Hallo Jopi,

    Ik begrijp het niet echt goed
    Je kan bij Pbase inderdaad een account aanmaken, maar bij "Belgium Digital members", dat snap ik niet.
    Wij hebben als BD een account bij Pbase - voor het stockeren van een gedeelte van het archief - maar dat is dan ook alles wat we met Pbase te maken hebben ...
    Nu, als je geen betaling doet zal je ook wel geen account verkrijgen denk ik.

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Als je geen kredietkaartnummer hebt ingegeven zal dat vanzelf stoppen denk ik
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Hey

        bedankt voor de raadgeving

        Groetjes,

        Jopi





        Originally posted by jaja
        Hallo Jopi,

        Ik begrijp het niet echt goed
        Je kan bij Pbase inderdaad een account aanmaken, maar bij "Belgium Digital members", dat snap ik niet.
        Wij hebben als BD een account bij Pbase - voor het stockeren van een gedeelte van het archief - maar dat is dan ook alles wat we met Pbase te maken hebben ...
        Nu, als je geen betaling doet zal je ook wel geen account verkrijgen denk ik.

        Jaja

        Comment


        • #5
          hello,

          bedankt voor de raadgeving,

          Groetjes,

          Jopi




          Originally posted by Lazy Charles
          Als je geen kredietkaartnummer hebt ingegeven zal dat vanzelf stoppen denk ik

          Comment


          • #6
            idd, als je niet betaald, vervalt je account.

            jaja??? Hebben we bij PBase een eigen account???
            miljaarde en ik heb daar maar een gewoon accountje, niet onder Belgian Digital members??? wat moet ik nu doen?

            Comment


            • #7
              Hallo mic,

              Als je gewoon je badge laat zien weten ze daar genoeg .

              Jaja

              Originally posted by mic
              idd, als je niet betaald, vervalt je account.

              jaja??? Hebben we bij PBase een eigen account???
              miljaarde en ik heb daar maar een gewoon accountje, niet onder Belgian Digital members??? wat moet ik nu doen?
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #8
                ja de BD-badge is zelfs straffer dan de FBI-badge
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Heeft Mic een badge????
                  Dat is het eerste dat ik ervan hoor

                  Comment


                  • #10
                    Nog een vraagje: ik zou wél willen betalen, maar weet gewoon niet hoe ik dat moet doen. En aangezien mijn engels zooooo goed is luk ik daar niet in om het uit te zoeken. Ik wacht gewoon af tot ze me mailen wat ik moet doen en daar zal dat wel opstaan zeker?

                    Comment

                    Working...
                    X