Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Konijn" ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "Konijn" ?

    Ik wil graag een Manfrotto en een rugzak aanschaffen en denk hiervoor bij foto konijnenberg te gaan. Moet je daar op voorhand bestellen of kan je gewoon naar de winkel gaan en daar je keuze maken ? Ik vind nl. dat je zo'n dingen eerst moet zien eer je je keuze kan maken. Iemand ervaring ? Of een ander (beter) alternatief ?
    Last edited by iedel; 6 november 2006, 12:15.
    Hilde

  • #2
    Re: konijn

    Bij "Konijn" hebben ze veel stock, dus je kan er zeker gaan kijken.
    Je kan op de website altijd kijken als het artikel voorradig is.

    Kzou ook even de titel aanpassen. "Konijn" ?

    Comment


    • #3
      Re: "Konijn" ?

      Bij deze gedaan Maarten
      Hilde

      Comment


      • #4
        Re: "Konijn" ?

        Zeker NIET naar Konijnenberg gaan: ze hebben daar véél stock en geven een vriendelijke en hoogst professionele dienstverlening!
        Ik ben daar 1 keer binnen geweest om een ergonomische neckstrap. Toen ik terug buiten stapte, was ik €800 armer.

        Comment


        • #5
          Re: "Konijn" ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
          Zeker NIET naar Konijnenberg gaan: ze hebben daar véél stock en geven een vriendelijke en hoogst professionele dienstverlening!
          Ik ben daar 1 keer binnen geweest om een ergonomische neckstrap. Toen ik terug buiten stapte, was ik €800 armer.
          Roflol. Kan daar best inkomen.

          Heel toffe winkel, grote stock aan rugzakken & statieven! Er is een volledig rek met manfrotto, gitzo statieven en hoofden.

          Als je van ver komt, kan je ook een mailtje sturen met de producten waar je tussen twijfelt. Ze laten u dan iets weten als die allemaal aanwezig & te bekijken zijn in de winkel.

          Canon R | Leica Q
          EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
          Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
          [/COLOR]

          Comment


          • #6
            Re: "Konijn" ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
            Zeker NIET naar Konijnenberg gaan: ze hebben daar véél stock en geven een vriendelijke en hoogst professionele dienstverlening!
            Ik ben daar 1 keer binnen geweest om een ergonomische neckstrap. Toen ik terug buiten stapte, was ik €800 armer.
            <I know the feeling>
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: &quot;Konijn&quot; ?

              'k Zou beter mijn kaart thuis laten en alleen een bepaalde som meenemen zeker ?? lol Nog een geluk dat we 140 km moeten rijden, dan kom ik niet elke maand in de verleiding
              Hilde

              Comment


              • #8
                Re: &quot;Konijn&quot; ?

                Oorspronkelijk geplaatst door iedel Bekijk bericht
                'k Zou beter mijn kaart thuis laten en alleen een bepaalde som meenemen zeker ?? lol Nog een geluk dat we 140 km moeten rijden, dan kom ik niet elke maand in de verleiding
                ik woon maar op 25 km van konijn . . . . veel te dicht om goed te zijn
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: &quot;Konijn&quot; ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  ik woon maar op 25 km van konijn . . . . veel te dicht om goed te zijn
                  Ikke op nog geen 10 kilometer ... een echte ramp.

                  Mvg,
                  TravelToy
                  www.christian-bailleul.be | Blog

                  Comment


                  • #10
                    Re: &quot;Konijn&quot; ?

                    En ik moet nu nog tot 18 nov. wachten wegens feestdag van zaterdag...
                    Hilde

                    Comment


                    • #11
                      Re: &quot;Konijn&quot; ?

                      ben vorige zaterdag ook bij konijn geweest, en idd, ze hebben een immense stock aan rugzakken en statieven (en ook een mooie vitrine met L'ekkes )
                      Ik kan het mij heel goed voorstellen dat je met dingen naar huis gaat waar je niet voor gegaan bent.
                      1DX

                      Comment


                      • #12
                        Re: &quot;Konijn&quot; ?

                        Effe voor alle duidelijkheid... We hebben het hier toch over Konijn in Turnhout eh, en niet in Nederland?

                        Heeft Turnhout ook voldoende stock? Want ik zou binnenkort ook eens willen op zoek gaan naar een draagtas voor mijn D80, en rondneuzen tussen echte zakjes gaat net wat vlotter dan tussen fotootjes op internet.
                        [Nikon D80 | Nikkor 18-200 VR | Nikkor 50 f/1.8 | SB-600] [Nikon Coolpix 4500]
                        flickr | Blog

                        Comment


                        • #13
                          Re: &quot;Konijn&quot; ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Freggle Bekijk bericht
                          Effe voor alle duidelijkheid... We hebben het hier toch over Konijn in Turnhout eh, en niet in Nederland?

                          Heeft Turnhout ook voldoende stock? Want ik zou binnenkort ook eens willen op zoek gaan naar een draagtas voor mijn D80, en rondneuzen tussen echte zakjes gaat net wat vlotter dan tussen fotootjes op internet.
                          Je kan altijd eens op de site kijken, er staan foto's van beide winkels op.
                          Er hangen daar veel zakjes hoor.

                          Comment

                          Working...
                          X