Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

    Ik zit met een klein probleem.. Volgende week moet ik op gesprek komen voor een positie bij de stad antwerpen als assistent fotograaf.. Nu ik mocht 2 fotos nemen, 1 kleuren en 1 zwart/witje ...

    De kleuren foto heb ik al gekozen.. Maar de zwart witte.. hmm daar raak ik niet wijs uit..

    ( kunt mss beter de fotos opslagen en bekijken op de pc )
    ( sorry voor het a4 formaat maar moet ook zo afgedrukt worden)
    Foto 1
    Foto 2

    Nu mijn vraag aan jullie welke van de 2 vinden jullie het beste.. Welke blijft jullie het meeste bij, waarom kies je voor de éné en niet de andere...

    Alvast bedankt!!!
    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

  • #2
    Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

    Ik zou voor nr1 gaan. Zo'n rare hoeken maken mij altijd duizelig

    Comment


    • #3
      Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

      Topic verplaatst vanuit discussie naar een passender forum. Xarder

      Comment


      • #4
        Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

        Ik wordt ook duizelig van de schuine.
        vriendelijke groeten, Helen
        Updated WWW.HELENICA.NL
        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

        Comment


        • #5
          Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

          Ik zou voor de tweede gaan. De eerste is zo klassiek.
          [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

          FotoBlog

          Comment


          • #6
            Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

            1ste is idd klassiek.. maar de 2de is niet speciaal genoeg om uit te blinken boven klassiek. Dus tussen die 2 zou ik voor de eerste gaan. Maar dat is nu gewoon mijn (amateur) mening.

            Michiel
            Canon R | Leica Q
            EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
            Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
            [/COLOR]

            Comment


            • #7
              Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

              Ik zou in dit geval ook voor de 1e gaan. Maar ik weet niet of je tijd hebt om nog een keer heen te gaan ... Neem dan een trap mee en neem hem eens vanaf een heel hoog standpunt. Hij zal er vast wel zijn maar ik ben dat standpunt nog niet eerder tegen gekomen .

              Gr. X.

              Comment


              • #8
                Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

                Wordt een beetje moeilijk... ik had eigenlijk gehoopt dat jullie ook voor de scheve zouden gaan... Men vrienden verkiezen deze namelijk allemaal buiten 1.. en mijn ouders en jullie zeggen de klasieke foto... 't is zo moeilijk... thangt natuurlijk grotendeels ook af wat voor een jury de foto zal beoordelen.. maarja... toch bedankt voor jullie uitleg !!
                Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                Comment


                • #9
                  Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

                  Ik zou 1 NIET nemen omdat hij niet perfect symmetrisch is
                  flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

                    2, zeker!
                    foto als spiegel of als venster?

                    Comment


                    • #11
                      Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

                      Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                      Ik zou 1 NIET nemen omdat hij niet perfect symmetrisch is
                      inderdaad, het geen waar ik eigenlijk mee zat is dat als ik foto 1 en 2 zag.. dat foto 1 langer in mijn hoofd blijft rondspoken en blijft hangen dan nummer 2... en is het niet de bedoeling van een foto dat eens ge hem gezien hebt dat ge daar langer aan denkt van aja die foto was wel goe..

                      ik weet het niet meer.. en daarom liefst zoveeeeel mogelijk meningen verzamelen en op het einde van de dag de score leggen... laat wel weten wat het is geworden
                      Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                      Comment


                      • #12
                        Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

                        ik ga toch ook voor de scheve. De "gewone" heb ik al iets te veel gezien.
                        Heb je daar slechts twee foto's genomen eigenlijk want je kan toch nog veel andere standpunten gebruiken om tot een ander beeld te komen.
                        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                        Bezoek mijn foto's online

                        Comment


                        • #13
                          Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

                          Tweede vind ik wel goed, hoewel het mij stoort dat die lamp zo afgekapt is op 't einde. Je werkt met groothoek dus die lamp had groot en lang geleken, wat een veel betere dieptewerking gaf imo.

                          Comment


                          • #14
                            Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

                            Geen van beide.

                            Dergelijke foto's zijn hier al tientallen keren gepasseerd op BD. Als je gaat solliciteren, zal je op zijn minst iets origineler uit de hoek moeten komen, anders kan half BD assistent-fotograaf worden.


                            seppuku.

                            Comment


                            • #15
                              Re: HULP Voetgangerstunnel-Antwerpen HULP

                              Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
                              ik ga toch ook voor de scheve. De "gewone" heb ik al iets te veel gezien.
                              Heb je daar slechts twee foto's genomen eigenlijk want je kan toch nog veel andere standpunten gebruiken om tot een ander beeld te komen.
                              had ook nog andere...

                              hier de link ==
                              dir

                              comments op deze ? zou je een andere nemen ofzo ?
                              Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                              Comment

                              Working...
                              X