Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat kost een fujifilm frontier zo ongeveer?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat kost een fujifilm frontier zo ongeveer?

    Hier waar ik woon is er geen fotograaf meer en dus ook niemand die digitale foto's kan afdrukken.

    Wat zou een afdrukmachiene kosten, en valt er iets mee te verdienen (als bijberoep eventueel).
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

  • #2
    Re: Wat kost een fujifilm frontier zo ongeveer?

    Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
    Hier waar ik woon is er geen fotograaf meer en dus ook niemand die digitale foto's kan afdrukken.

    Wat zou een afdrukmachiene kosten, en valt er iets mee te verdienen (als bijberoep eventueel).

    Misschien zelf een fotozaak beginnen, als je er de nodige diploma's voor hebt en zelfstandig wil worden. De kosten van een Frontier zullen niet gering zijn reken maar op enkele miljoentjes in oude frank. Maar indien je bijvoorbeeld zelf een eigen huis hebt en de zaak daar kan in onderbrengen kan dit wel met de bank besproken worden denk ik.

    Meer info over de prijs kan je zeer zeker bij Fuji bekomen.

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Wat kost een fujifilm frontier zo ongeveer?

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Misschien zelf een fotozaak beginnen, als je er de nodige diploma's voor hebt en zelfstandig wil worden. De kosten van een Frontier zullen niet gering zijn reken maar op enkele miljoentjes in oude frank. Maar indien je bijvoorbeeld zelf een eigen huis hebt en de zaak daar kan in onderbrengen kan dit wel met de bank besproken worden denk ik.

      Meer info over de prijs kan je zeer zeker bij Fuji bekomen.

      MVG, Jeff
      Dat is nauw net waar ik aan dacht, zou het echt zoveel kosten ?
      Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
      http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

      Comment


      • #4
        Re: Wat kost een fujifilm frontier zo ongeveer?

        Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
        Dat is nauw net waar ik aan dacht, zou het echt zoveel kosten ?

        tuurlijk

        en als je zelf geen goed fotograaf bent of geen gevestigde naam hebt zal r niemand over de vloer komen.... dus daar moet je eerst al voor zorgen...

        misschien eerst in bijberoep de foto's gaan maken....en als da goed bolt...denk dan nog eens aan een frontier
        some toys 4 big boys
        http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

        Comment


        • #5
          Re: Wat kost een fujifilm frontier zo ongeveer?

          Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
          Dat is nauw net waar ik aan dacht, zou het echt zoveel kosten ?
          Ik dacht een tweedehands instapmodelletje (maar een 500-tal 10x15 foto's per uur) gezien te hebben aan iets meer dan 50.000 euro.

          Aan een 0.19 euro per foto zal je hooguit 0.10 euro per foto kunnen afschrijven, of moet je op enkele jaren minimaal een 500.000 fotoafdrukken kunnen verkopen.

          De concurrentie van de online fotolabo's is bovendien niet min.


          Alain

          Comment


          • #6
            Re: Wat kost een fujifilm frontier zo ongeveer?

            Oorspronkelijk geplaatst door alainD Bekijk bericht
            Ik dacht een tweedehands instapmodelletje (maar een 500-tal 10x15 foto's per uur) gezien te hebben aan iets meer dan 50.000 euro.

            Aan een 0.19 euro per foto zal je hooguit 0.10 euro per foto kunnen afschrijven, of moet je op enkele jaren minimaal een 500.000 fotoafdrukken kunnen verkopen.

            De concurrentie van de online fotolabo's is bovendien niet min.


            Alain
            Oeij, zoveel voor zo weinig
            Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
            http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

            Comment


            • #7
              Re: Wat kost een fujifilm frontier zo ongeveer?

              Nieuw kost zoiets gemakkelijk 6.000.000 Befr.... (zeg het nog in frankskes omdat ik iemand ken die er destijds eentje kocht)

              Comment


              • #8
                Re: Wat kost een fujifilm frontier zo ongeveer?

                kpeins da ge dan beter een slee van 6.000.000 kunt kopen en taxi worden als bijberoep =p
                foto als spiegel of als venster?

                Comment

                Working...
                X