Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

website fotoverdelers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • website fotoverdelers

    Beste,

    wie kan me vertellen waar je het goedkoopst foomateriaal kan aankopen?
    Momenteel zou dat www.fotokonijnenberg.be zijn (en dan doorklikken nogmaals op de belgische vlag).
    Het zou voor een set zijn van de 400d met bg-e3 en 18-55/55-200 lens van canon, een 430ex, een lowepro nova 5 aw en een sandisk extreme 3 1 gb...
    Wie de set goedkoper vind: laat het me weten..

    Mvg,

    Ward
    Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers

  • #2
    Re: website fotoverdelers

    Kijk ook eens op www.pixmania.be daar heb ik mijn D50 200€ goedkoper dan de gemiddelde winkel gekocht in de periode wanneer hij net uitkwam.

    Comment


    • #3
      Re: website fotoverdelers

      Kan ook eens op www.geheugenkaart.be kijken
      Canon 350D - Canon 24-105 L - Canon 100-400 L

      Comment


      • #4
        Re: website fotoverdelers





        Dit zijn al zeker drie betrouwbare leveranciers, waar ik zelf ook al materiaal gekocht heb .


        Vergelijk de prijzen, maar ook de verzendkosten kunnen een rol spelen als je toch echt naar de laagste prijs zoekt.
        Als je een snelle levering wil, dan moet je op de sites ook kijken of de spullen in stock zijn. Wil je dan helemaal zeker zijn dat er snel geleverd wordt, dan stuur je best eerst een mailtje naar de leverancier met de vraag of alles wel degelijk nog in stock zit op het ogenblik van de bestelling. Want als er een paar bestellingen (van dezelfde spullen) op dezelfde dag binnenkomen, dan zou het kunnen dat je toch nog wat langer moet wachten.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment

        Working...
        X