Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Fotograaf (m/v)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: Fotograaf (m/v)

    Hoi allemaal,

    Zijn er hier mensen die, net als ik, van plan zijn een studio in te richten maar de kosten wat te hoog vinden en eventueel iets gezamelijk wel zien zitten. Of zijn er die hun studio verhuren? Of mensen die een grote ongebruikte ruimte hebben? Of...
    Locatie: Oost-Vlaanderen bij voorkeur rond Gent.

    Groetjes

  • #2
    Re: Gezocht: Fotograaf (m/v)

    Ik droom ervan om een studio in Gent te hebben(studeer daar) maar heb daar jammergenoeg geen geld voor. De kosten delen over een aantal personen zou mss ideaal zijn. We huren ergens een bescheiden locatie, een studentenkot ofzo en delen die kosten. Iemand brengt een softbox mee, de andere een backdrop, ... . Heb je er enig idee van hoeveel zoiets zou kosten? Ik verkoop mijn foto's via internet en hoop binnen een maand of 2-3 een 200 a 300 eur per maand te kunnen besteden.

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: Fotograaf (m/v)

      Ik weet niet of jullie hier iets mee zijn? http://www.diyphotography.net/homestudio

      Lijkt me wel een interessant project, helaas heb ik geen voldoende inkomen (student) om mee te helpen financieren.

      Veel geluk ermee in ieder geval!
      ~TDN
      fotoblog: www.tdn9.be

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: Fotograaf (m/v)

        Onze fotoclub verhuurd de studio aan 35€ voor 3 uur.
        De studio is voorzien van toiletten, Keuken, kleedruimte v/d modellen, toog, verschillende trendy achtergronden, papieren achtergronden, plexiglas, verschillende softboxen, ventilators, studioflitsers ( 3 ) mat kleurfilters enz...
        Je kan gebruik maken van flitsmeters, enz...
        De ruimte in de studio is 20m X 4,5m en er is centrale verwarming
        Je hebt een ruime parking.

        Dit alles in Maarkedal ( Oost Vlaanderen ).
        Meer info op www.digifotomaarkedal.be

        Al mijn studiofoto's worden in deze studio genomen.

        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: Fotograaf (m/v)

          als beginnend zelfstandig fotograaf ben ik net overgegaan tot de aankoop van een resem studiomateriaal (2x 600 watt flitsers + softboxen, achtergrondhouders en achtergronden ...). Dit is direct een grote stap voor mij aangezien ik nog geen vaste locatie heb van waaruit ik kan werken. Gelukkig kan al het studio materiaal in 2 grote tassen, zodoende ben ik mobiel.

          Maar ik ben wel degelijk geinteresseerd om samen iets te zoeken en in te richten als gedeelde studio. Zelf ben ik volop op zoek naar een ruimte (niet te duur) in regio Gent.

          @niobe: als je wil kan je me altijd contacteren om dit verder te bespreken. (info@imaginestudio.be)

          greets
          Stijn
          Last edited by stijnie; 5 november 2006, 12:31.
          fotoblog: fotoblog.imaginestudio.be - studio: www.imaginestudio.be

          Comment

          Working...
          X