Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sensorcleaning aan 400D toch belangrijk!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sensorcleaning aan 400D toch belangrijk!!

    Ik wil nu hier effe mijn eigen ervaring vermelden ; ik had een week geleden mijn sensorcleaning gedeactiveerd omdat ik dacht dat dat niet zo goed zou zijn, als ik de camera te veel aan en op zet wegens ev slijtage?
    Ik dacht dat dat misschien wat te veel van het goeie zou zijn.

    Ik merkte dan eergisteren op dat er 3 vuile stofresten op mijn foto's zaten, waarvan 1 haartje....
    Ondertussen was ik dus vergeten mijn sensorcleaning weer op te zetten en had dus al een paar dagen zo getrokken, maar merkte niet op dat hij dus af stond.

    Ik heb hem direct weer aan gezet en heb dus gewoon mijn wandeling afgemaakt en verder foto's getrokken, in de hoop dat het zichzelf zou oplossen......wat het dus ook gedaan heeft

    Ik was eerst wat in paniek en dacht al mijn camera te moeten laten reinigen, maar blijkt dat mijn sensorcleaning toch heel veel nut heeft
    Ben ik blij dat ik voor de 400D gekozen heb

    Met mijn wolkenfoto's had dat anders een ramp geweest, oef.......

    Grtz Rosita
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

  • #2
    Re: Sensorcleaning aan 400D toch belangrijk!!

    Blij dat te horen Rosita! Ik ben ervoor aant sparen en zal hem normaal gezien midden volgend jaar aankopen.
    Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
    http://www.orlik.be

    Comment


    • #3
      Re: Sensorcleaning aan 400D toch belangrijk!!

      Ik ben net terug thuis met mijn 400D ! Ik ben heel blij dat te horen, ik dacht niet dat die sensorcleaning iets zou doen :P

      Michiel
      Canon R | Leica Q
      EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
      Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
      [/COLOR]

      Comment

      Working...
      X