Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Angels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Angels

    Vanmorgen zijn we even over en weer naar het strand geweest om wat foto's te maken. Dit in het kader van een project waarin we beeldhouwkunst en fotografie confronteren. Mijn dochter en de dochters van de beeldhouwster spelen er een rol in. Maar later meer daar over.

    In de rand van dit project maakten we wat foto's voor de lol. De dreigende lucht en het steeds veranderende licht brachten onze "engeltjes" in hogere sferen.

    Alle kritiek is welkom.






    Last edited by pendragon; 2 november 2006, 20:13.
    Meer foto's op mijn website

  • #2
    Re: Angels

    eerste niet zo, maar die twee anderen heel goed gelukt hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Angels

      Wat pendragon doet, doet ie goed
      Ze hebben alle drie wel wat voor mij, maar als ik moest kiezen, kies ik voor no2.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Angels

        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Wat pendragon doet, doet ie goed
        Daar kan ik volledig inkomen. Ik kies ook voor nummer twee, nipt gevolgd door nummer 1.
        3 zegt mij minder, ik denk dat het komt door de gesloten ogen
        mvg,
        Kinglouie
        de gustibus et coloribus non est disputandum
        Greetz, Artur Bex

        Comment


        • #5
          Re: Angels

          En voor mij je eerste, mooie bewerking.

          Comment


          • #6
            Re: Angels

            Ik ga voor nr 1, die is voor mij het meest spontane.

            PS. ik ben net terug van gallerij Sedia, mooie tentoonstelling. Mijn favorite was de korenhalm, nr 4 en de rots met de man. Proficiat

            Mvg Jasmine
            Update12/05/10
            BLOG
            Leica M9/Fuji X 100s/phone

            Comment


            • #7
              Re: Angels

              Nummer twee voor mee en dan vooral omdat dat zwarte haar beter contrasteert.
              Een domme reden mss, ik weet het
              fotosite

              Comment


              • #8
                Re: Angels

                Mooie engelen! Laten we het daarover al eens zijn

                Op foto 1 had ik ze niet alle 3 in de lens laten kijken. De linkse engel moet zelfs zo'n geforceerde houding aannemen om toch maar in de lens te kunnen kijken dat het té geäcteerd overkomt. Beter ware mocht je gewoon hun ding laten doen hebben, daar een serieze reeks uit schieten en wedden dat er betere platen uit zouden gekomen zijn dan deze?

                Op foto 2 en 3 had je een klein foutje gemaakt. Een engel die eigenlijk hoort te zweven zou zeker niet met een voet onder 't zand mogen zitten. Eerder rakelings de grond raken ware stukken beter geweest. Daarvoor is harder zand een meer uitverkoren plek om zo'n opnames te maken. Desnoods een plank leggen en die dus met zand bestrooien.

                Al bij al hou ik enorm van het idee maar ook de kleurenafwerking valt hier serieus in de smaak! Ik zou zeggen, neem je engelen en je fototoestel wat vaker mee. De paddestoelen zijn nu toch zo goed als voorbij

                Mvg,

                Frederic

                Comment


                • #9
                  Re: Angels

                  amai da moet ook maar friskes geweest zijn voor die meiskes

                  tof gedaan
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Angels

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                    Mooie engelen! Laten we het daarover al eens zijn

                    Op foto 1 had ik ze niet alle 3 in de lens laten kijken. De linkse engel moet zelfs zo'n geforceerde houding aannemen om toch maar in de lens te kunnen kijken dat het té geäcteerd overkomt. Beter ware mocht je gewoon hun ding laten doen hebben, daar een serieze reeks uit schieten en wedden dat er betere platen uit zouden gekomen zijn dan deze?

                    Op foto 2 en 3 had je een klein foutje gemaakt. Een engel die eigenlijk hoort te zweven zou zeker niet met een voet onder 't zand mogen zitten. Eerder rakelings de grond raken ware stukken beter geweest. Daarvoor is harder zand een meer uitverkoren plek om zo'n opnames te maken. Desnoods een plank leggen en die dus met zand bestrooien.

                    Al bij al hou ik enorm van het idee maar ook de kleurenafwerking valt hier serieus in de smaak! Ik zou zeggen, neem je engelen en je fototoestel wat vaker mee. De paddestoelen zijn nu toch zo goed als voorbij

                    Mvg,

                    Frederic
                    Bedankt.

                    Zoals ik bij de foto's had vermeld zijn ze gewoon voor de lol gemaakt. Niks in scène gezet, de meisjes deden gewoon waar ze zin in hadden en ik maakte wat plaatjes. Zonder aanwijzingen van de fotograaf.
                    Ik heb ze hier gepost om the girls een plezier te doen want zij hebben er veel plezier aan beleefd.

                    Qua idee zit er voor mij wel iets in om later eens te hernemen. Maar dan inderdaad met aandacht voor het detail en wat mij betreft met een volwassen model.

                    Wait and see
                    Meer foto's op mijn website

                    Comment

                    Working...
                    X