Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

m'n eerste studio model met de D-lite 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • m'n eerste studio model met de D-lite 4

    hier zijn enkele foto's die ik genomen heb met m'n eerste studioset hopelijk vallen ze nog mee als beginnende studio amateur fotograaf graag wat bijsturingen

    vanolles

  • #2
    Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

    onderste erg leuk gedaan, maar de rechtse de mooiste voor mij.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

      Onderste is zeker leuk gedaan. ZItten creatieve dingen tussen. Maar de onderste komt imho ook scherper over dan die 2 erboven
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Onderste is zeker leuk gedaan. ZItten creatieve dingen tussen. Maar de onderste komt imho ook scherper over dan die 2 erboven
        Zou de onderste foto eens groter willen bewonderen

        ./steven

        Comment


        • #5
          Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

          Oorspronkelijk geplaatst door iSacAt Bekijk bericht
          Zou de onderste foto eens groter willen bewonderen

          ./steven
          hierbij stuur ik de link met de grotere formaten van de foto's
          vanolles

          Comment


          • #6
            Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

            Mooi die originele foto's. Lekker creatief. Maar ook niet scherp genoeg.
            Mooi model ook Kan nog wel een paar gram vet gebruiken Maatje 32?
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

              Met zo'n studioset, kun je daar ook scherpe foto's mee maken?

              seppuku.

              Comment


              • #8
                Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

                Eerste mist wat scherpte. Bij de tweede stoort dat niet, maar het hel wit van het deken valt daar wat teveel op.

                Onderste is zeer mooi! Het enige spijtige daar is dat de paarse kleur van de pruik een beetje vloekt in het geheel. Misschien mooier om afwisseld de zwarte en de blauwe outfit te gebruiken.
                _______________________________________
                Canon 5Dmk2 - http://toppie.modellennet.be - http://www.modelmayhem.com/shardana

                Comment


                • #9
                  Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

                  Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk bericht
                  Met zo'n studioset, kun je daar ook scherpe foto's mee maken?

                  seppuku.

                  tsal wel zijn maar ja moet nog leren hé

                  ha maar in verband met het model ik zal de volgende keer patekes
                  geven en daarna nen trapist met hapjes .
                  na enkele fotoshoots is ze dan OFWEL bijgekomen OFWEL is ze alcocholverslaafd
                  vanolles

                  Comment


                  • #10
                    Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

                    Oorspronkelijk geplaatst door top Bekijk bericht
                    Eerste mist wat scherpte. Bij de tweede stoort dat niet, maar het hel wit van het deken valt daar wat teveel op.

                    Onderste is zeer mooi! Het enige spijtige daar is dat de paarse kleur van de pruik een beetje vloekt in het geheel. Misschien mooier om afwisseld de zwarte en de blauwe outfit te gebruiken.
                    sorry ik had nog geen zwarte achtergrond maar daar zorg ik zo vlug mogelijk voor


                    maar ik ben jullie zeer dankbaar voor de tips en de commentaren
                    vanolles

                    Comment


                    • #11
                      Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

                      De derde kan ik wel smaken .
                      Voor wat betreft foto 1 en 2 moet ik mijn voorgangers bijtreden, deze missen allebei "scherpte".
                      Jan Akkermans
                      (BD1097BE)
                      Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                      Comment


                      • #12
                        Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
                        De derde kan ik wel smaken .
                        Voor wat betreft foto 1 en 2 moet ik mijn voorgangers bijtreden, deze missen allebei "scherpte".
                        de eerste twee foto's zijn bewerkt met fotoshop defuse glow dit had ik vergeten bij te vermelden
                        vanolles

                        Comment


                        • #13
                          Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

                          Oorspronkelijk geplaatst door picture-it Bekijk bericht
                          de eerste twee foto's zijn bewerkt met fotoshop defuse glow dit had ik vergeten bij te vermelden
                          Je hoeft dit niet te vermelden hé. Ik had dat namelijk opgemerkt en uiteraard gaan de foto'daardoor flou. Maar het onderscheid tussen scherp en glow is misschien té klein waardoor niet iedereen die bewerking opmerkt.

                          En die opmerkingen over het model...die dames lezen mee hé. Getuigt niet van enige takt. Ik vind ze TOTAAL onterecht. Dit kan kwetsend overkomen.

                          Mijn besluit : goeie foto's, schitterend model dat zijn werk goed doet !
                          natwork.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                            Je hoeft dit niet te vermelden hé. Ik had dat namelijk opgemerkt en uiteraard gaan de foto'daardoor flou. Maar het onderscheid tussen scherp en glow is misschien té klein waardoor niet iedereen die bewerking opmerkt.

                            En die opmerkingen over het model...die dames lezen mee hé. Getuigt niet van enige takt. Ik vind ze TOTAAL onterecht. Dit kan kwetsend overkomen.

                            Mijn besluit : goeie foto's, schitterend model dat zijn werk goed doet !
                            Foto's zijn prima, creatief en zeker niet slecht voor een eerste studio-shoot!

                            @NAT : ge hebt gelijk/ongelijk, ikzelf zit in een situatie 1m80 < 60kg, problemen met maagrelaxatie enz... dus ik kan niet bijkomen (mag ik eten wat ik maar wil)... je weet natuurlijk ook niet in welke gezondheidssituatie da meiske verkeerd hé... T'is natuurlijk wel zo dat het "schoonheidsideaal" van de laatste jaren zo geevolueerd is dat graatmager per defenitie "schoon" is... zonde! Ikzelf word dikwijls aangesproken "amaai, ge staat scherp" (lees mager).. voor dan steeds weer "het" verhaal te doen... naaah daar pas ik voor...

                            KB
                            *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
                            visit : http://www.emmab.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: m'n eerste studio model met de D-lite 4

                              Mijn reactie was ook meer als een compliment bedoeld dan dat ik haar als 'mager' bestempel. Mager vind ik haar dus helemaal niet. (het kan mijn nl niet dun genoeg zijn hehehe)

                              Ze kan alleen nog veel hebben voordat ze niet meer in haar kleren komt.
                              Geeezz.. hoe moet je dit omschrijven Je snapt wel wat ik bedoel.

                              Ps.. Je kent mijn mening over het geven van aan- opmerkingen over een model. Misschien heb ik het verkeerd omschreven.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

                              Comment

                              Working...
                              X