Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

koopjes !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • koopjes !!!

    moet je eens kijken op e-bay, fotografie-digitaal -zoekopdracht Canon, en schrik niet een canon d5 bieden vanaf 200euro// een canon d1 mark2 bieden vanaf 200euro !! tis wel ne Cinees die ze verkoopt!!! en je weet wat die mannen hier al gedaan hebben hé!! maar tis proberen waard! betalen met pay-pal houd geen risico in!!
    youpi
    Canon D20+grip & afstandsbediening/ 70-200 2.8 usm is / 17-35 2.8 /uv-filters/extender 1.4/ speedline 580ex /2x sandisk ultra 2gb/4xBattery BP.512/voconic vp2160 /lowerpro/ Canon IXUS 40

  • #2
    Re: koopjes !!!

    Toch maar voorzichtig zijn hoor.
    De objectlocatie is China, verkoper is ingeschreven in Canada en heeft nog totaal geen feedback ... Dit laatste is voor mezelf van doorslaggevend belang als ik op dergelijke objecten zou bieden.

    Zelf heb ik een aantal weken geleden een geheugenkaartje besteld in Duitsland (via Ebay) en de verkoper beweert ze aangetekend opgestuurd te hebben en dat klopt want ik heb er een papiertje voor in de brievenbus gehad maar door een foutje bij de Post is het item teruggestuurd. Verkoper antwoordt niet meer en de Post zegt er niets aan te kunnen doen. Het feit dat ik via Paypal betaald heb zal me eerlijk gezegd ook niet vooruit helpen dus van de assumptie uitgaan dat dit zo veilig is lijkt me ook niet echt verstandig ...

    Mocht je toch gaan bieden, suc6 en geef een seintje wat het resultaat is

    Comment


    • #3
      Re: koopjes !!!

      Ik heb dit hier ook al aangehaald en zou het NIET doen, weg centjes en geen D5
      Let op er zijn er die wel legaal vanuit Hong Kong versturen, maar die prijsverschillen zijn zo spectaculair niet, en dan moet je vaak nog hoge verzendingskosten en invoerechten betalen. En wat met de waarborg ?

      Maar eBay op zich afbreken doe ik niet, kocht er zelf al een aantal zaken (geheugenkaartje uit Frankrijk, monopod uit Nederland, lenzen van particulieren uit België) en dit allemaal zonder problemen

      Comment


      • #4
        Re: koopjes !!!

        Even naar een meer passend forum gezwierd.
        Xarder

        Comment


        • #5
          Re: koopjes !!!

          Ben je gek??
          Als je wil zal ik mlijn rekeningnummer doorsture, kan je je geld daarop kwijt Ik heb wel geen D5 ofzo, maar het eindresultaat voor jou zal wel hetzelfde zijn

          -M-
          Mijn site...
          vandaelefotografie.be
          * BD0916BE *

          Comment


          • #6
            Re: koopjes !!!

            rustig aan jongens jullie doen net of ik een crimineel ben !!
            ik wil jullie alleen maar tonen wat er gaande is op e-bay !
            ik heb zelf Canon materiaal en ik weet al te goed wat het kost !!!
            ik schrok mij een hoedtje als ik die prijzen zag !! daarom een vermaelding langs deze weg.
            grt youpi
            Canon D20+grip & afstandsbediening/ 70-200 2.8 usm is / 17-35 2.8 /uv-filters/extender 1.4/ speedline 580ex /2x sandisk ultra 2gb/4xBattery BP.512/voconic vp2160 /lowerpro/ Canon IXUS 40

            Comment


            • #7
              Re: koopjes !!!

              Oorspronkelijk geplaatst door youpi Bekijk bericht
              rustig aan jongens jullie doen net of ik een crimineel ben !!
              ik wil jullie alleen maar tonen wat er gaande is op e-bay !
              ik heb zelf Canon materiaal en ik weet al te goed wat het kost !!!
              ik schrok mij een hoedtje als ik die prijzen zag !! daarom een vermaelding langs deze weg.
              grt youpi
              Lol, nu niet overdirjven he
              We willen enkel mensen behouden voor het 'weggooien' van geld, ik heb het nooit gesnapt dat er mensen zijn die er nog in trappen ook , die daadwerkelijk bv hun materiaal opsturen en dan geen geld terugkrijgen....

              De cell internetfraude heeft er werk genoeg mee denk ik.

              -M-
              Mijn site...
              vandaelefotografie.be
              * BD0916BE *

              Comment


              • #8
                Re: koopjes !!!

                Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht

                De cell internetfraude heeft er werk genoeg mee denk ik.

                -M-
                Ik kan er over meespreken ;-) en dan hoef je het nog niet eens ver te zoeken... in ons eigen landje komt dit zelfs voor
                een vééél te zware rugzak ;)

                Comment


                • #9
                  Re: koopjes !!!

                  die mannen verkopen alles aan 200 euro , ze hebben weinig feedback . En als ze al feedback hebben , dan gaat het over prullen van $0,01 die ze gekocht hebben om hun rating te verkrijgen .

                  De enige 2 chinezen waar ik koop via E-bay zijn Chinaarts en Trendypod. Bestel daar donderdag, dan heb je je item tegen maandagmiddag of dinsdagochtend . Garantie ? Canonmateriaal wordt hier gewoon hersteld , ze hebben hier ooit een defecte digital rebel van me in garantie hersteld
                  www.Klikkerdeklik.be
                  Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

                  Comment

                  Working...
                  X