Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto 13 van de new TCON314B-album.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto 13 van de new TCON314B-album.

    Ik weet niet goed waar ik mijn commentaar kwijt kan, maar deze foto vind ik echt GE-WEL-DIG, Jacques !!! (sorry voor het roepen)
    Hij straalt minstens even veel kracht uit dan de beruchte World Press Photo number 3, maar loopt wel over van levensvreugde en positieve instellingen. Tip voor een volgende challenge: blijheid, vreugde-momenten....
    Kweet nie dat ik zo op 123 iets ga vinden, maar de uitdaging is toch op z'n minst boeiend te noemen, niet ???

    Marc

    " Waar een wil is, is een weg ! Zelfs als de weg weg is ! " ;-)
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Gruwelijk! Echt, in vergelijking daarmee zijn de 11 september foto´s gewoon kinderspel.
    Deze man heeft zijn rechterhand afgekapt, heeft die met zijn linkerhand nog vast, en staat er nog mee te lachen ook.
    Gruwelijk.

    http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

    Comment


    • #3
      ...maar hij lacht toch !
      Hoeveel mensen vertrekken er 's morgens niet naar hun werk met een doodgraversgezicht...
      Deze man heeft duidelijk fun !
      Dat er dan een voetje of een handje niet op staat kan mij niks maken. Trouwens als je met zo'n bazooka foto's wil nemen kan een bibber van een micrometer misschien de hand van het model betekenen...

      Marc

      " Waar een wil is, is een weg ! Zelfs als de weg weg is ! " ;-)
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Waar is dit album te vinden????

        Als ik de postings lees Marc, doet e.e.a. me denken aan een film van Monty Python, waarin een bedelaar extra "cash" probeert te verwerven door een voet af te snijden. De reactie van Igoforit brengt zet mij echter aan het denken!

        Jan

        You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

        Comment


        • #5
          <font face='Verdana'>Ja, waar is die foto te vinden... Kunnen jullie de link hier weergeven... bespaart zoekwerk want ik vind 'm ook niet...
          mvg,
          Jempi.</font id='Verdana'>

          Jempi
          CANON Ixus 800 IS
          BD0978BE

          Comment


          • #6
            Wanneer je naar site surft scroll dan iets naar onder bij: New on this site...


            <font face='Verdana'>Ja, waar is die foto te vinden... Kunnen jullie de link hier weergeven... bespaart zoekwerk want ik vind 'm ook niet...
            mvg,
            Jempi.</font id='Verdana'>


            Gallery: http://www.fotogallerij.be

            Comment


            • #7
              Pot-mijzelf-dorie,

              Ik had het kunnen weten; Marc mijn complimenten! Toen ik deze gallerij doorzocht viel het mij niet direct op, ik was daadwerkelijk op zoek naar iets waar ik mezelf al volledig op geprepareerd had (hield tijdens biologie al niet van snijlessen ). Na Rept nogmaals op het spoor te zijn gezet (waarvoor heel veel dank overigens), zag ik het. Dit is nu wat ik bedoel, verfijnd en gestyleerde humor! (heel veel LOL aan dit Koreaans beeldscherm, dat kan ik jullie verzekeren).

              OOK DIT IS BD!

              Een nog nagenietende,

              Jan

              You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

              Comment


              • #8
                Jongens toch, ik vind die foto niet... Staat ie hier op BD ? New on this site zie ik niet staan... Jullie maken me verschrikkelijk nieuwsgierig !
                mvg,
                Jempi.

                Jempi
                CANON Ixus 800 IS
                BD0978BE

                Comment


                • #9
                  Alle Jempi ge zult u een brilleke moeten kopen ze

                  het tweede regelke onder NEW ON THIS SITE

                  A new E-10 album from Jaja: "Tcon-314B examples" (610mm tele"... (albums)

                  Veel zoeksucces

                  Greets banderas


                  MY JETPHOTOS
                  ONLINE!!!

                  Comment


                  • #10
                    Het is een gekend fenomeen in het onderwijs dat leerlingen alsmaar oppervlakkiger hun teksten lezen....

                    Marc

                    " Waar een wil is, is een weg ! Zelfs als de weg weg is ! " ;-)
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #11

                      Het is een gekend fenomeen in het onderwijs dat leerlingen alsmaar oppervlakkiger hun teksten lezen
                      Neemt niet weg dat ik vandaag toch in de krant (HLN) gelezen heb dat : "leerlingen gewoon als een product behandeld worden... Zonder enig respect. Voor hen (leraars-proffen) ben je gewoon een nummer. Ik (schrijfster) maak me eigenlijk grote zorgen om onze maatschappij." hehehe...
                      mvg,
                      Jempi.

                      Jempi
                      CANON Ixus 800 IS
                      BD0978BE

                      Comment


                      • #12
                        Jempi,

                        Ik weet niet hoe het bij jullie in Belgie is gesteld, maar bij ons in Nederland lijkt soms alsof iedere ambtenaar op het ministerie zijn/haar onderwijsvorm als het ware geintroduceerd wil zien, met alle gevolgen van dien .. wil hier best eens over van gedachten wisselen; email me maar ... Maar goed even los hiervan, terug naar de topic neem eens een kijkje op de homepage van BD en zoek naar 15.02 "handje met vinger" "a new album from jaja: "Tcon314 .." en bekijk dan het 13-e plaatje (bevind zich op de 2e-rij).

                        Lees de topic terug en geniet of niet,

                        Jan

                        You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                        Comment


                        • #13
                          leer eens een duidelijk antwoord geven mannen er zitten altijd mensen op die niet zo makkelijk hun weg vinden
                          als men een url vraagt geef die dan ook inplaats van een onduidelijk antwoord.
                          niemand is daar mee geholpen.
                          anders gaan jullie de weg op zoals het forum over XP netwerken daar kom je ook nooit iets te weten
                          groetjes
                          michel

                          Comment


                          • #14
                            Beste Mdg,

                            Ik vrees dat je het mijn aanwijzing en die van de voorgangers moet doen. Heb het even gecheckt, maar door naar de bewuste foto te gaan verandert de url niet in mijn browser. Maar door even mijn posting te lezen moet je zeker de bewuste foto kunnen vinden. No joke!

                            Jan



                            Edited by - jamonadap on 17 February 2002 21:02:14
                            You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                            Comment


                            • #15
                              hi jamonadap

                              ja dat weet ik wel ik heb ook de foto gevonden maar blijkbaar zijn er mensen die er moeite mee hebben als er geen exacte aanwijzingen staan.
                              het is me meer opgevallen dat er (misschien nieuwe gebruikers van BD) er moeite mee hebben. Ik stel dus voor als er sprake is van een url of een plaats van een of andere foto om dan meteen de juiste url op te geven
                              zo vermijd je ook een overload van berichten die kunnen vermeden worden. Dit is geenszins kritiek op de gebruikers van dit forum maar een goede raad. Maar ja wie ben ik om dat te geven he
                              Anders niets dan lof over dit DB forum er moesten er mee zijn zoals deze
                              groeten
                              michel

                              Comment

                              Working...
                              X