Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotografie website templatemonster

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotografie website templatemonster

    Heeft er iemand ervaringen met de (flash) templates van http://www.templatemonster.com ?

    In de categorie art / fotografie zitten mooie templates.
    Zelf heb ik helaas niet de kennis om zo'n website zelf geheel te ontwerpen.

    Ik weet niet hoe eenvoudig deze template's naar eigen hand zijn aan te passen. Heeft iemand ervaring met deze template's?

    Peter.
    www.dpix.nl event photography

  • #2
    Re: fotografie website templatemonster

    Goede raad : doe het NIET.
    De templates zijn niet duur, maar je kan ze met de grootste moeite van de wereld niet zelf aanpassen.
    Ze zijn zodanig complex gemaakt (waar dit eigenlijk niet nodig is) om de gebruiker te verplichten elke aanpassing door hen te laten doen. En elke aanpassing, tab bijvoegen, titel wijzigen,... is betalend.

    Ik ken iemand die zich er ook als leek had laten aan vangen. Hij ging uit van hetzelfde idee als jij : ik ken er niets van, kan zoiets niet maken. Aankoop gedaan en dan begon het. Zelfs mensen die doorgedreven html/flash kenners waren konden met moeite aanpassingen doen. Maar, de aanpassingen die gedaan werden lieten de rest in de soep lopen. Buttons die niet reageerden zoals het hoorden, linken naar bepaalde delen die niet meer correct waren en ook niet meer goed te krijgen waren. Pure diefstal zijn dergelijke templates.
    Last edited by Cookie; 29 oktober 2006, 13:56.
    En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

    Comment


    • #3
      Re: fotografie website templatemonster

      Ik heb er heel wat ervaring mee...het is inderdaad niet echt gemakkelijk om de templatemonster flash sites aan te passen. Je moet eerst een "advanced" flash kennis hebben alvorens eraan te beginnen.
      Ik zou het helemaal geen diefstal durven noemen...als je ermee om kan dan zijn het zeer interessante templates.
      Ik zou zeggen...eerst flash studeren ...en nog eens studeren ....en nog eens...

      Grt,
      JanMetDePet
      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

      Comment


      • #4
        Re: fotografie website templatemonster

        Ooit ben ik bezig geweest met Flash templates voor mijn eigen site. Maar mijn kennis houdt bijna op bij het "spellen" van Flash en geen diepgaande kennis.

        Dat heeft me noodgedwongen naar een CSS-based template die ik nu op mijn site gebruik. Deze is nog wel aan te passen zonder superkennis.

        Flash websites zijn heel mooi. Maar niet eenvoudig te maken. Kopen is dus een optie.
        Fotoapparatuur
        Portfolio

        Comment


        • #5
          Re: fotografie website templatemonster

          Ik ben nu ook bezig met een flash site template en moet toegeven het is niet gemakelijk.
          maar het is niet ondoenlijk, je moet er even geduld en tijd insteken.
          de mijne komt binnenkort online.

          Gr Marcel.
          CATCHINGAMOMENT

          Comment


          • #6
            Re: fotografie website templatemonster

            Heb twee html-templates bij hen aangekocht in't verleden, zeer goede kwaliteit. Een eerste keer gekocht, en 2 minuten daarna kreeg ik al telefoon van templatemonster, ze wouden weten of ik was wie ik beweerde te zijn alvorens mijn visa kaart te crediteren Over de flash templates kan ik niets zeggen, om er wat aan te veranderen moet je er iets van kennen. Da's toch normaal... maar het zijn dan ook templates hé, gemaakt om er iets aan te veranderen.

            Comment

            Working...
            X