Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Death Before Disco te OHK Oostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Death Before Disco te OHK Oostende

    Alstu



  • #2
    Re: Death Before Disco te OHK Oostende

    Oorspronkelijk geplaatst door Keoma Bekijk bericht
    Alstu
    Danku.

    Eerste en laatste brengen het "voluit gaan" goed in beeld, buiten wat muggenzifterij over de gitaarneck die er niet helemaal opstaat...

    Wat voor mij wel je foto's afkraakt is je kadergebruik, maar smaak is goesting waarschijnlijk.

    GrtZZZZ.
    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

    Gratis kijkplezier Coming soon

    Comment


    • #3
      Re: Death Before Disco te OHK Oostende

      knappe foto's!
      echt waar!
      mottig kader,
      ook echt waar ...



      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #4
        Re: Death Before Disco te OHK Oostende

        Voor je kader heb ik het ook niet zo.Veel beweging in de foto,voor mij ietsje te veel.Probeer eens een iets kortere sluiter,zoda ge ni alles dubbel ziet

        Grtz
        <<Sallyp>>
        Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

        www.sallyphotographics.be

        Comment


        • #5
          Re: Death Before Disco te OHK Oostende

          Heb deze foto´s al een tijd terug gezien op een ander forum (Ostend maffia?)
          Foto´s zijn op de juiste momenten genomen,wat heel belangrijk is bij dit soort foto´s, alleen moet je misschien wat opletten op je kadrage. Hier en daar staat een essentieel stukje dat de foto compleet zou maken er niet op (in dit geval 2x de gitaarnek).
          Maar dit altijd correct doen is niet altijd even gemakkelijk, aangezien dit soort bands heel veel bewegen op het podium.

          Voor de rest vind ik ze goed, misschien onbreken ze wat contrast en inderdaad, je kader is niet optimaal.

          Aan je naam te zien, veronderstel ik dat je familie bent van Ace?
          www.andram.be

          Comment


          • #6
            Re: Death Before Disco te OHK Oostende

            Inderdaad,Ace is mijne broer.En bedankt voor de reactiesq,zo te zien zal ik dat kader niet meer moeten gebruiken
            En van die kadrage is inderdaad juist maar als je lens het verst open staat en er iemand nog niet helemaal op raakt is het niet echt evident om nooit es iets af te kappen.Niettegenstaande blijf ik m'n best doen!

            Comment

            Working...
            X