Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Distagon T* 2/35 ZF

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Distagon T* 2/35 ZF

    Waar zou je een Carl Zeiss Distagon T* 2/35 ZF (Nikon mount) kunnen uittesten/kopen ?

    Groeten
    Spogy
    Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

  • #2
    Re: Distagon T* 2/35 ZF

    Die komen pas tegen het einde van het jaar der aan (de 25 en 35), dan kan je ze alleszins vanop de zeiss site kopen (https://photo-shop.zeiss.com/welcome). de goedkoopste optie zal dat alleszins wel niet zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Distagon T* 2/35 ZF

      Oorspronkelijk geplaatst door tttoon Bekijk bericht
      Die komen pas tegen het einde van het jaar der aan (de 25 en 35), dan kan je ze alleszins vanop de zeiss site kopen (https://photo-shop.zeiss.com/welcome). de goedkoopste optie zal dat alleszins wel niet zijn.
      Ik zie niet in waar je die goedkoper zou krijgen? Op eBay stonden er twee 50 mm voor dezelfde prijs als in de Zeiss-shop. Niemand neemt dat in voorraad, misschien in een grote winkel in het VK of in Duitsland.

      Ik heb een 50 mm 1,4 sinds vorige week, besteld via de shop. Misschien kunnen we eens een groepsaankoop doen voor andere Zeiss-lenzen
      "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
      Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
      Uit: Apocrief

      Comment


      • #4
        Re: Distagon T* 2/35 ZF

        Ik zie zo een groepskoop wel zitten, ga mij een 35/2 aanschaffen tegen de feestdagen.

        Comment


        • #5
          Re: Distagon T* 2/35 ZF

          Ik heb ook wel interesse in een 35mm.
          Maar afgaande op de foto is het blijkbaar
          wel een 'joekel' van een lens. Ben wel erg
          benieuwd naar reviews. En ik zou graag
          zelf willen uitproberen en testen vooraleer
          eventueel aan te kopen.

          Comment

          Working...
          X