Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Girlfriend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Girlfriend

    Mijn eerste post hier. Ik ben nog maar een beginnertje. Deze is getrokken op de interieur beurs in Kortrijk. Beetje aangepast en dan eens x-process gedaan.

  • #2
    Re: Girlfriend

    Erg mooie foto , mooie blauwe ogen maar misschien iets te zwart rechtsonderin?
    KM 5D, 18-70 3.5-5.6 / 17-70 2.8-4.5 / 28-75 2.8 / 50 2.8 / 75-300 4-5.6 / 2 Gb @ Velbon

    Comment


    • #3
      Re: Girlfriend

      Dankje, is eerste keer dat ik x-process doe en moet zeggen het bevalt me wel

      Comment


      • #4
        Re: Girlfriend

        Is jouw vriendin van de regio Kortrijk???? Ik meen haar te herkennen ...

        Mooie foto enkel een kleine bemerking:
        Misshien loont het de moeite om die contactlenzen weg te shoppen!?
        www.kdfotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: Girlfriend

          Awel, het is mij pas opgevallen toen ik de foto aan het saven was. Ik heb nog getwijfeld om het te doen, maar dacht van zal eerst zien of ik er commentaar op krijg .
          Mijn vriendin heeft familie in Kortrijk maar woont daar niet.

          Comment


          • #6
            Re: Girlfriend

            Heeft ze toevallig op school destijds een sportrichting gevolgd in Kortrijk???
            www.kdfotografie.be

            Comment


            • #7
              Re: Girlfriend

              nope, verpleegkunde in Gent. Je hebt iemand anders in gedachten denk ik

              Comment


              • #8
                Re: Girlfriend

                Blijven "vissen" Turkje, misschien haal je wel beet en het is de moeite want zowel het meisje als de foto mogen er zijn. Scherp, kleurrijk en contrastvol!
                Mooi portret.

                Comment


                • #9
                  Re: Girlfriend

                  Ik ben nog maar een beginnertje.