Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Girlfriend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Girlfriend

    Mijn eerste post hier. Ik ben nog maar een beginnertje. Deze is getrokken op de interieur beurs in Kortrijk. Beetje aangepast en dan eens x-process gedaan.

  • #2
    Re: Girlfriend

    Erg mooie foto , mooie blauwe ogen maar misschien iets te zwart rechtsonderin?
    KM 5D, 18-70 3.5-5.6 / 17-70 2.8-4.5 / 28-75 2.8 / 50 2.8 / 75-300 4-5.6 / 2 Gb @ Velbon

    Comment


    • #3
      Re: Girlfriend

      Dankje, is eerste keer dat ik x-process doe en moet zeggen het bevalt me wel

      Comment


      • #4
        Re: Girlfriend

        Is jouw vriendin van de regio Kortrijk???? Ik meen haar te herkennen ...

        Mooie foto enkel een kleine bemerking:
        Misshien loont het de moeite om die contactlenzen weg te shoppen!?
        www.kdfotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: Girlfriend

          Awel, het is mij pas opgevallen toen ik de foto aan het saven was. Ik heb nog getwijfeld om het te doen, maar dacht van zal eerst zien of ik er commentaar op krijg .
          Mijn vriendin heeft familie in Kortrijk maar woont daar niet.

          Comment


          • #6
            Re: Girlfriend

            Heeft ze toevallig op school destijds een sportrichting gevolgd in Kortrijk???
            www.kdfotografie.be

            Comment


            • #7
              Re: Girlfriend

              nope, verpleegkunde in Gent. Je hebt iemand anders in gedachten denk ik

              Comment


              • #8
                Re: Girlfriend

                Blijven "vissen" Turkje, misschien haal je wel beet en het is de moeite want zowel het meisje als de foto mogen er zijn. Scherp, kleurrijk en contrastvol!
                Mooi portret.

                Comment


                • #9
                  Re: Girlfriend

                  Ik ben nog maar een beginnertje.
                  en al direct beginnen te x-processen amai hij zijt ne rappe
                  @topic ... mooie foto maar, zoals al gemeld, zwart gedeelte rechtsonder is te opvallend
                  The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                  Comment


                  • #10
                    Re: Girlfriend

                    Leuke foto!! en een mooie meid.
                    Die lenzen lekker laten zitten!
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Girlfriend

                      Amaai wat voor een eerste post zeg! Zeker niet slecht, en zoals al eerder gezegd, idd beetje te donker rechts onder!

                      Hopelijk zien we nog meer van dit! En alvast welkom!

                      Super7
                      D100 en nog veel wensen!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Girlfriend

                        Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                        Blijven "vissen" Turkje, misschien haal je wel beet en het is de moeite want zowel het meisje als de foto mogen er zijn. Scherp, kleurrijk en contrastvol!
                        Mooi portret.
                        Hoeft niet hoor ... heb al een vrouwke en derde kindje is op komst!
                        www.kdfotografie.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Girlfriend

                          mooi begin

                          zou mss nog beter zijn als de imaginaire diagonaal door haar bovenste oog zou lopen
                          nu is er iets te veel ruimte linksboven

                          alé is maar een gedacht hé

                          en ja mss iets te donker rechtsonder
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                          Comment


                          • #14
                            Re: Girlfriend

                            Dat x-process ken ik slechts als naam., Wat is dat eigenlijk? versterk je er contrasten mee?

                            Verder kan ik mij alleen aansluiten bij de algemene teneur : een hele knappe foto.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Girlfriend

                              Waw dankjewel iedereen voor de positieve reactie's en de suggesties, ik apprecieer het echt wel!!

                              Dat x-process moet je maar eens intikken in google. Ik had dat hier ook al een paar keer tegengekomen bij verschillende foto's, dan maar eens gegoogled en dan vind je het wel, het is een combinatie van verschillende dingen geloof ik waaronder dus ook het contrast sterk verhogen.

                              Comment

                              Working...
                              X