Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

    Hallo fotografen,

    Sinds enkele maanden is de site www.vijftigplusser.nl in de lucht. Een interactieve site voor.... je raadt het al, vijftigplussers.

    We zijn op zoek naar een webcursus digitale fotografie, of iemand die deze voor ons wil maken, zodat wij deze kunnen plaatsen bij het onderdeel cursussen. Het liefst gemaakt door een aktieve 50 plusser, maar jonger mag natuurlijk ook

    Alle tips, of aanmeldingen voor het belangenloos maken van een dergelijke cursus, zijn van harte welkom. We zouden je erg dankbaar zijn!!

    Mochten er vijftigplussers geinteresseerd zijn in de site, het is een interactieve site voor de aktieve 50 plusser. Ook fotografie komt er sterk aan bod, maar check het zelf even, het is echt teveel om uit te leggen in deze rubriek

    Stock Market 15 Shocking Elon Musk Tweets About Stock Market akbarh June 28, 2021 Technology Want a Career in Technology? Make This Your Secret Weapon June 28, 2021 Health The Health Industry Is Changing Fast. Here’s How to Keep Pace June 28, 2021 Technology Everything You Ever Wanted to Know About Technology June 28, 2021 […]


    Heel erg bedankt voor jullie medewerking !!!

    Groet,
    Bas
    Last edited by bastiaan69; 26 oktober 2006, 10:20.

  • #2
    Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

    Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan69 Bekijk bericht
    We zijn op zoek naar een webcursus digitale fotografie, of iemand die deze voor ons wil maken, zodat wij deze kunnen plaatsen bij het onderdeel cursussen.
    En, wat schuift het?

    Comment


    • #3
      Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
      En, wat schuift het?
      goed lezen!!!!!.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
        En, wat schuift het?
        Iets gratis doen mag ook nog

        Comment


        • #5
          Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
          En, wat schuift het?
          Joost mag het weten.

          Comment


          • #6
            Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

            F A N T A

            Comment


            • #7
              Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

              Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan69 Bekijk bericht
              Mochten er vijftigplussers geinteresseerd zijn in de site, het is een interactieve site voor de aktieve 50 plusser. Ook fotografie komt er sterk aan bod, maar check het zelf even, het is echt teveel om uit te leggen in deze rubriek
              Eerste post op dit forum en dit lijkt me eerder SPAM .

              Comment


              • #8
                Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                F A N T A
                Ow, is 't al vrijdagmiddag?

                Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Eerste post op dit forum en dit lijkt me eerder SPAM .
                P'cies. En dus mag de kassa open, toch?

                Comment


                • #9
                  Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                  Het is zeker niet als Spam bedoelt, ik ben een beetje uitgekeken op mijn huidige forum, en wil mijn "horizon" wat verbreden door dit forum eens af te gaan struinen, en waar nodig mijn vragen hier te stellen. Sorry dat mijn eerste post zo overkomt, maar dat is zeker niet de bedoeling.

                  Helaas zit de wereld zo in elkaar dat tegenwoordig ook in een liefhebberij blijkbaar niets meer gratis kan. Hebben jullie al eens gedacht aan het feit dat www.vijftigplusser.nl een site is voor een doelgroep die booming is. De kans dat deze site binnen onafzienbare tijd heel groot gaat worden is aanzienljk, en misschien dat de eigenaren dan iets terug kunnen doen voor de welwillende vrijwilliger, die niet meteen zijn "handje" wil ophouden ??

                  Als ik een dergelijke cursus kon maken had ik het zelf wel gedaan, maar helaas ben ik nog teveel amateur om een betrouwbare cursus op te kunnen zetten.

                  Kortom, jammer van de reacties tot nu toe, maar wie weet hebben de echte liefhebbers dit bericht nog niet gelezen ??

                  Groet,

                  bastiaan
                  Last edited by bastiaan69; 26 oktober 2006, 16:05.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan69 Bekijk bericht
                    . . .
                    Helaas zit de wereld zo in elkaar dat tegenwoordig ook in een liefhebberij blijkbaar niets meer gratis kan. Hebben jullie al eens gedacht aan het feit dat www.vijftigplusser.nl een site is voor een doelgroep die booming is. De kans dat deze site binnen onafzienbare tijd heel groot gaat worden is aanzienljk, en misschien dat de eigenaren dan iets terug kunnen doen voor de welwillende vrijwilliger, die niet meteen zijn "handje" wil ophouden ??
                    Niet dat ik me geroepen voel, maar een deftige online cursus digitale fotografie is niet op 1-2-3 klaar. Daar krijpt tijd en moeite in. Lijkt me niet meer dan normaal dat daar dan een billijke vergoeding tegenover staat.

                    Verder ontgaat me ook het waarom van een cursus voor 50-plussers. Er is toch al genoeg online info te vinden over digitale fotografie ? Plaats links naar die sites. Of fotograferen 50-plussers op een andere manier misschien ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan69 Bekijk bericht
                    Kortom, jammer van de reacties tot nu toe, maar wie weet hebben de echte liefhebbers dit bericht nog niet gelezen ??
                    Liefhebbers van wat dan eigenlijk ?
                    David Leemans
                    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                      Ik begrijp je vraag.

                      Www.vijftigplusser.nl, is een site waar "senioren" zelf aktief kunnen deelnemen aan het opzetten van de site. Iedereen kan een zelf geschreven artikel plaatsen, cursussen volgen, maar ook cursussen opzetten, of een initiatief nemen tot bijvoorbeeld het opzetten van een fietsmiddag, shopdagje, etc. etc.

                      Het is dus de bedoeling dat men zelf aktief met de opbouw van de site bezig is. Het zou dus leuk zijn als bijvoorbeeld een 50 plusser uit liefhebberij een dergelijke cursus opzet, en die via de site wereldkundig maakt. Hij/zij kan ook een lokatie krijgen waar een cursus fysiek gevolgd kan worden. Maar mocht een niet 50 plusser hier aardigheid in hebben, is hij/zij natuurlijk ook van harte welkom. Zoals gezegd.... kunnen jullie je voorstellen dat het opzetten van een dergelijke site erg veel geld en energie kost, en dat er (nog) geen vergoedingen kunnen worden gegeven. Maar kijk eens naar seniorensites die al langer bestaan, zo groot kan het worden, en dan wordt het natuurlijk een heel ander verhaal.

                      Zo duidelijker wat de bedoeling is ??

                      Comment


                      • #12
                        Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan69 Bekijk bericht
                        Ik begrijp je vraag.

                        Www.vijftigplusser.nl, is een site waar "senioren" zelf aktief kunnen deelnemen aan het opzetten van de site. Iedereen kan een zelf geschreven artikel plaatsen, cursussen volgen, maar ook cursussen opzetten, of een initiatief nemen tot bijvoorbeeld het opzetten van een fietsmiddag, shopdagje, etc. etc.

                        Het is dus de bedoeling dat men zelf aktief met de opbouw van de site bezig is. Het zou dus leuk zijn als bijvoorbeeld een 50 plusser uit liefhebberij een dergelijke cursus opzet, en die via de site wereldkundig maakt.
                        Maar waarom kom je dan hier vissen? Ik begrijp het eigenlijk niet .

                        OF ze doen het zelf, zoals je hierboven aangeeft, OF iemand anders moet het doen en dan volg ik dleemans in zijn comment. Alles IS al beschreven, o.a. hier op BD staat héééél veel info.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                          Zijn hier geen vijftigplussers die fotografie als hobby hebben dan ? Naar mijn mening als je een dergelijk iemand zoekt, zou je ze juist hier moeten kunnen vinden toch ? wel fijn dat je zo meedenkt

                          Comment


                          • #14
                            Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                            Het argument "dat mensen niets meer gratis willen doen" is wel erg laag bij de grond om te zeggen op het forum.

                            Je bent een onbekende voor ons, dat weet je ook wel.

                            Stel dat iemand je opbelt straks en aan je vraagt:
                            "Goeiedag meneer ik ben van een grote site in wording en heb iets nodig, wil jij dat even doen?"
                            Geen kat die er gaat op antwoorden he...

                            Wat ik je aanraad: zoek een team van medewerkers voor je site, sympathisanten met andere woorden.
                            Zo leg je contacten en stuit je wel eens op iemand die zo'n cursus zal willen schrijven.
                            Waarom hij dat wél wil doen: omdat hij dat uit sympathie doet voor je site, omdat hij ermee voeling heeft.

                            Het is maar een raad natuurlijk he

                            ps: krijgen die gepensioneerden niet al genoeg gratis
                            flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                              ps: krijgen die gepensioneerden niet al genoeg gratis
                              Hoi Studentje, Die gepensioneerden hebben reeds prestaties geleverd voor de staat, wat jij blijkbaar nog niet kan zeggen
                              En in Leuven rijden de studenten ook gratis met de bus

                              met vriendelijke groet

                              een gepensioneerde
                              Vriendelijke groet
                              Duroc

                              Comment

                              Working...
                              X