Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Torenvalk samengesteld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Torenvalk samengesteld

    Als ik deze Torenvalk vlak bij mij thuis en in zijn natuurlijke omgeving zie, kan mijn hele dag sowieso niet meer stuk

    Ik wou vandaag zo dicht mogelijk komen voor een goede foto, maar de vogel vloog op om even verder terug op de elektriciteitskabels te landen. Van die gelegenheid heb ik gebruik gemaakt om snel enkele opeenvolgende foto's te maken. Door deze weer samen te voegen krijg je m.i. een interssant plaatje van de landing. De laatste foto heb ik er afgelaten omdat die overvloeide in de voorgaande. Wel spijtig van de grijze lucht, maar je kan niet alles hebben

    Pano:


    Crop van rechtse gedeelte voor meer detail:


    Nog eentje van een vorige ontmoeting:


    MVG,

  • #2
    Re: Torenvalk samengesteld

    Mooi beestje ... en ook mooi gedaan !

    Comment


    • #3
      Re: Torenvalk samengesteld

      mooie compo
      Zo objectief als mijn objectieven.....
      bd 616 be MVG Jan

      Comment


      • #4
        Re: Torenvalk samengesteld

        das heel mooi gedaan, vooral die vlak voor de landing erg goed en ja de laatste natuurlijk.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Torenvalk samengesteld

          op je eerste zie ik een kleurverschil tussen het gedeelte met de 2 vogels en de rest van de foto (is iets blauwer)
          de tweede vind ik knap

          Comment


          • #6
            Re: Torenvalk samengesteld

            Mooi gedaan, dit is tenminste echt en in de natuur zelfs didactisch voor sommigen hier op het forum, nu kunnen ze eens bestuderen hoe het staartvlak staat bij de landing van een roofvogel

            Comment


            • #7
              Re: Torenvalk samengesteld

              Knap werk
              Van alles...

              Comment


              • #8
                Re: Torenvalk samengesteld

                Bijzondere opnames, goed gelukte samenstelling!

                Comment


                • #9
                  Re: Torenvalk samengesteld

                  Bedankt voor de leuke reacties allemaal

                  Ik vond het ook in de eerste plaats bijzonder om de verschillende houdingen van deze vogel te kunnen vastleggen en samenbrengen in één foto.

                  @ Linda: Dat kleurverschil heb ik intussen op het origineel verbeterd door er een nieuwe laag over te schilderen , maar dat is nog niet gebeurd op deze versie.

                  @Jeb Bas: idd het educatieve aspect vond ik ook de voornaamste reden om de foto te posten.

                  @ Bouk: de laatste heb ik idd extra toegevoegd omdat ie ruimschoots mooier is dan de samengestelde foto

                  MVG,

                  Comment

                  Working...
                  X