Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twee FOTOPIC-vraagjes:

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Twee FOTOPIC-vraagjes:

    1. Kan je een foto van een free-account hier op BD rechtstreeks zichtbaar maken ? ( Ik dacht dat dit "allow direct linking was ? maar het lukt me niet)

    2. Als je de mogelijkheid van "comments" toelaat, zie je onderaan elke foto een smiley waarop je moet klikken om een commentaar achter te laten....

    Maar waar zie ik die commentaren dan ?
    Ik heb ff een test gepost, maar ik kan hem niet terugvinden.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Twee FOTOPIC-vraagjes:

    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    1. Kan je een foto van een free-account hier op BD rechtstreeks zichtbaar maken ? ( Ik dacht dat dit "allow direct linking was ? maar het lukt me niet)

    2. Als je de mogelijkheid van "comments" toelaat, zie je onderaan elke foto een smiley waarop je moet klikken om een commentaar achter te laten....

    Maar waar zie ik die commentaren dan ?
    Ik heb ff een test gepost, maar ik kan hem niet terugvinden.
    1. Zonder problemen
    2. Gebruik ik niet
    Canikon 40D - D200, D300

    Comment


    • #3
      Re: Twee FOTOPIC-vraagjes:

      1. inderdaad zonder problemen.
      2. Als je inlogt onder je account kan je twee dingen doen:

      a) plaats in settings miniboxes de minibox reader comments in de lift side of right side kolom. Als je dit doet kan je nadien (en iedereen die je site bezoekt) de comments rechtstreeks op je album site lezen.

      b) ga onder features naar gallery comments. je krijgt dan een venster met twee tabs erop (search en settings). hier kan je dus een aantal instellingen doen en de comments zelf lezen.

      Grtz,
      Wilfried
      The tide will wait for no-one. That's not even a rule, it's a fact.

      Comment


      • #4
        Re: Twee FOTOPIC-vraagjes:

        De comments staan onder de foto. Moet je wel activeren via jouw account. Effe zoeken bij instellingen van jouw gallery.

        Grts,
        Jurgen

        Comment

        Working...
        X