Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotodeo: Jeu de boules

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotodeo: Jeu de boules

    Ik heb nog eens een fotodeo gemaakt met Proshow Gold. De opnames dateren van deze vakantie in Slovenië. Lang gezocht om geschikte muziek te vinden. Fototoestel: Konica Minolta A2, inmiddels een uitgestorven merk.

    Commentaar is welkom.

    http://www.triangel.be/proshow/petanque.html

    Digitale groeten,

    Patrick Keysabyl
    ogenblikjes.skynetblogs.be
    http://ogenblikjes.skynetblogs.be

  • #2
    Re: Fotodeo: Jeu de boules

    Oorspronkelijk geplaatst door quinzebilles Bekijk bericht
    Commentaar is welkom.
    Mijn commentaar is dat ik op onbekende sites nooit een ActiveX zal laten installeren. Kan je foto's niet dus zien, sorry. Wellicht zijn er zo ook wel anderen als ik en moet je een andere methode van presenteren overwegen.

    Comment


    • #3
      Re: Fotodeo: Jeu de boules

      Mijn commentaar is dat ik op onbekende sites nooit een ActiveX zal laten installeren. Kan je foto's niet dus zien, sorry. Wellicht zijn er zo ook wel anderen als ik en moet je een andere methode van presenteren overwegen.
      Idem hier, het is trouwens zeer verstandig om dergelijke programma's niet te installeren! Kon de beelden dus ook niet bekijken.
      Still shakin' boss - Cool Hand Luke (1967)

      Comment


      • #4
        Re: Fotodeo: Jeu de boules

        Even Googelen leert je snel of een ActiveX te vertrouwen is of niet. Proshow Gold is onder makers van Diaporama's voldoende bekend om te vertrouwen. Je laat toch ook niet van de nieuwste Flash Player te downloaden? Allé, ik toch niet.

        Het is verstandig om niet alles te downloaden, maar gezond verstand is daarbij de belangrijkste raadgever.
        http://ogenblikjes.skynetblogs.be

        Comment


        • #5
          Re: Fotodeo: Jeu de boules

          Ik voel ook geen behoefte om 75 plugins te installeren. Ik denk dat flash en dergelijke genoeg mogelijkheden biedt in dat opzicht... sorry

          Comment


          • #6
            Re: Fotodeo: Jeu de boules

            Ik voel ook geen behoefte om 75 plugins te installeren. Ik denk dat flash en dergelijke genoeg mogelijkheden biedt in dat opzicht... sorry
            De photodex presenter is zo veilig als het maar kan. Proshow kwaliteit via het net is veel beter dan een Flashfilmpje, om deze kwaliteit te waarborgen dien je wel de plugin te installeren, slechts éénmalig en veilig. Ik denk dat je door te surfen zowiezo meer rommel op je computer toelaat.

            @quinzebilles : Ik heb wel de plugin maar kan je diadeo (wat een afschuwelijke naam voor een digital slideshow) niet zien. Jouw server is zo traag , of anders is je px-file veel te groot. Je show duurt bijna 4 minuten, dus je pxfile mag niet groter zijn dan +/- 5 MB.

            grt, Stefan

            Comment


            • #7
              Re: Fotodeo: Jeu de boules

              Knap gedaan
              Photodex is inderdaad super voor dit genre

              Jo(han)
              Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

              Comment

              Working...
              X