Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online-Shop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Online-Shop

    Heeft er iemand ervaring met aanschaf van artikelen bij Online Shop in Putte?
    Je kan de artikelen bestellen en ze thuis laten bezorgen, of eventueel ook afhalen op afspraak.

    De prijzen vallen op 't eerste zicht best mee. Maar dat vind ik nu net vreemd. Regelmatig lees ik op forum dat mensen spreken over Konijnenberg, Cornevaniperen,..enz, maar van Online Shop of http://www.topfoto.be/Nederlands/Begin.htm had ik nog niet gehoord.

    Iemand ervaring met de service, vriendelijkheid,..? Ik ben nl van plan om zelf ter plaatse af te halen.

    Thanx!
    Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

  • #2
    Re: Online-Shop

    Typ eens geheugenkaart.be in de search en je zult er honderden vinden

    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Online-Shop

      of otto

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Online-Shop

        Heb mijn materiaal al altijd gekocht bij geheugenkaart.be .
        Nooit problemen, heb alleen de indruk dat hij hier door bepaalde mensen regelmatig wordt afgeknapt omdat hij postings doet die bij sommigen niet in goede aarde vallen.

        Comment


        • #5
          Re: Online-Shop

          Niks op aan te merken, correcte verkoper, kan hem alleen maar aanraden . . . heb mijn D2Xs daar gekocht aan een prijs waar ik enkel kon van dromen in vergelijking met andere winkels.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Online-Shop

            ik heb er al 4 lenzen gekocht tas en mijn 30 d
            steeds af gehaald
            had eens 50 euro te kort bij en mocht alles mee nemen en later betalen
            en je mag er nog wat vragen ook

            Comment


            • #7
              Re: Online-Shop

              Nog geen slechte ervaringen mee gehad. Hij heeft ook veel in stock, dus er is veel kans dat je je bestelling sanderendaags al kunt ophalen.
              aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...


              doe ik dat lekker niet!

              Comment


              • #8
                Re: Online-Shop

                zeer correcte winkel
                ook paar spullen daar gehaald

                Comment


                • #9
                  Re: Online-Shop

                  Enkele vragen ivm geheugenkaart:

                  Als je online bestelt, wordt er dan onmiddellijk geleverd of moet er op voorhand worden betaald?

                  Als er niet op voorhand moet worden betaald, hoeveel tijd na levering moet er dan worden betaald of bij levering?

                  Hoeveel tijd heb je na bestelling om langs te gaan om bestelling af te halen (en contant te betalen)?

                  Alvast bedankt voor snelle replies want ik twijfel om vandaag nog te bestellen daar de prijzen vanaf morgen zouden stijgen??

                  Zou gaan om Canon 30D, 70-200/4.0 en eventueel 580 EX...bij fotokonijn zijn deze alles samen al 80 + 20 + 100 = 200 € gestegen
                  Monkey business
                  [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

                  Comment


                  • #10
                    Re: Online-Shop

                    Heb er zelf al veel gekocht.
                    Nooit geen problemen gehad.
                    Altijd korrekt behandeld geweest.

                    Wat betreft versturen langs de post weet ik niks af.
                    Ga alles zelf afhalen en dan moet er KONTANT worden betaald.
                    GEEN bankkaart of visa, enkel cash.

                    Maandag bestellen en vrijdag alles in mijn bezit, dat zijn mijn ervaringen ermee.
                    Alleen maar positief !!!
                    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                    BD0460BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Online-Shop

                      Iemand ervaring met levering? Op voorhand betaling of op factuur?

                      Probleem is dat mijn examens 10 januari starten en ik niet zomaar een dag ertussen uit kan é...en 'k wil niet wachten met bestellen want de prijzen gaan ook stijgen bij geheugenkaart naar alle waarschijnlijkheid
                      Monkey business
                      [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

                      Comment


                      • #12
                        Re: Online-Shop

                        Ik heb dit jaar ook al een bestelling of zes gedaan bij Geheugenkaart, en ik kan er enkel maar positief over zijn.
                        Alles wordt goed verpakt opgestuurd en zeer snel geleverd.
                        Soms krijg je het materiaal al twee dagen later aan de deur!

                        Wat betaling betreft: normaal krijg je eerst een mailtje met je bestelnummer en de vraag om het bedrag over te schrijven op z'n rekening.
                        Van zodra je dit gedaan hebt wordt het pakje verstuurd.
                        Bij volgende bestellingen kwam het bij mij vaak voor dat de bestelling al werd geleverd vóór er gevraagd werd om te betalen.
                        Uit beleefdheid betaal ik zo snel mogelijk, de dag van ontvangst dus.
                        www.bigducksix.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Online-Shop

                          Bestelling is geplaats bij geheugenkaart.be, ter afhaling ergens volgende week. Canon 30D, 70-200/4.0 en 2 GB Extreme III CF...Besteld aan de 2006 prijzen, dus moeten ze die mij ook leveren aan die prijzen hé .
                          Monkey business
                          [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

                          Comment


                          • #14
                            Re: Online-Shop

                            Hebt bij geheugenkaart al een sb600 , lenzen en batterijen besteld.
                            Alles werd goed verpakt en snel per koerier geleverd.
                            Niets op aan te merken


                            Pat

                            Comment


                            • #15
                              Re: Online-Shop

                              Beetje nervositeit waarschijnlijk...maar moet er telefonisch worden afgesproken om af te halen bij geheugenkaart in Putte? Volgens e-mail is het gewoon open en in de handtekening van e-mail staat dan telefonische afspraak
                              Morgenochtend om mijn eerste materiaal
                              Monkey business
                              [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

                              Comment

                              Working...
                              X