Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is it you, mister mango men, who's looking for me (sd gent)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is it you, mister mango men, who's looking for me (sd gent)



    Had ik graag die rest van haar hand erbij willen hebben.

  • #2
    Re: Is it you, mister mango men, who's looking for me (sd gent)

    en als je nu het tegenovergestelde deed en er rechts nog een stukje afknipte? Zo tot aan dat zwarte kassement... 't is maar een idee hoor, 't kan noppes zijn ook.
    Verder wel een leuke foto

    Comment


    • #3
      Re: Is it you, mister mango men, who's looking for me (sd gent)

      Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
      en als je nu het tegenovergestelde deed en er rechts nog een stukje afknipte? Zo tot aan dat zwarte kassement... 't is maar een idee hoor, 't kan noppes zijn ook.
      Verder wel een leuke foto
      Ja heb ook getwijfeld, maar dan is een suk van haar arm eraf.

      Net hetzelfde met voeten eraf foto's, 'k zal nooit niet leren vrees ik.

      Comment


      • #4
        Re: Is it you, mister mango men, who's looking for me (sd gent)

        als ik zo een stukje van de foto afdek met de rug van mijn hand, vind ik dat de arm alleen (zonder dat stukje hand) veel te lang lijkt, tenzij je wegsnijdt tot ongeveer aan dat kassement.
        Jíj weet wat er op die foto stond, een ander niet noodzakelijk.

        Ik heb hier net nog een heel mooi fotoboek doorbladerd, allemaal zw-w, wat me opvalt is dat vele van de mooiste foto's absoluut niet gehinderd worden door een technische imperfectie. Er zitten verschillende foto's tussen waarbij mensen er niet volledig opstaan, er iets in de weg zit van een hoofd van iemand op de achtergrond... enfin, allemaal dingen die "niet goed" zijn, maar die toch geen afbreuk doen aan de foto, of 'm nog spontaner maken.
        Ik denk dat ik daarover binnenkort eens "een boomke" ga opzetten in het Chit Chat forum...

        Comment


        • #5
          Re: Is it you, mister mango men, who's looking for me (sd gent)

          Da meiske is nie te doen!!
          Groeten, David

          Comment


          • #6
            Re: Is it you, mister mango men, who's looking for me (sd gent)

            Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
            als ik zo een stukje van de foto afdek met de rug van mijn hand, vind ik dat de arm alleen (zonder dat stukje hand) veel te lang lijkt, tenzij je wegsnijdt tot ongeveer aan dat kassement.
            Jíj weet wat er op die foto stond, een ander niet noodzakelijk.

            Ik heb hier net nog een heel mooi fotoboek doorbladerd, allemaal zw-w, wat me opvalt is dat vele van de mooiste foto's absoluut niet gehinderd worden door een technische imperfectie. Er zitten verschillende foto's tussen waarbij mensen er niet volledig opstaan, er iets in de weg zit van een hoofd van iemand op de achtergrond... enfin, allemaal dingen die "niet goed" zijn, maar die toch geen afbreuk doen aan de foto, of 'm nog spontaner maken.
            Ik denk dat ik daarover binnenkort eens "een boomke" ga opzetten in het Chit Chat forum...
            Wel ik ga het morgen proberen, nu duik ik mijn nest in wegens SD vermoeidheidsverschijnselen.

            Alvast bedankt voor je opmerkingen.

            Comment


            • #7
              Re: Is it you, mister mango men, who's looking for me (sd gent)

              of hoe een groep bd-ers een meisje spontaan aanzet tot poseren...

              De omzetting naar zwart/wit vind ik geslaagd.
              Titel goed gevonden
              Idd jammer van de hand, maar dat maakt haar geluk er niet minder om : je ziet beide meisjes glunderen

              mvg
              Caro (en Elke...)
              www.myspace.com/photocaroline

              Comment


              • #8
                Re: Is it you, mister mango men, who's looking for me (sd gent)

                Oorspronkelijk geplaatst door Caro©bkwg Bekijk bericht
                of hoe een groep bd-ers een meisje spontaan aanzet tot poseren...
                Waartoe een groep BD'ers mensen kan aanzetten, je houdt het niet voor mogelijk
                Groeten, David

                Comment

                Working...
                X