Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stefi |

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stefi |

    Zaterdag met Stefi op stap geweest (eerste keer voor haar). Dit zijn alvast de eerste bewerkingen ...









    www.fotofolio.be

  • #2
    Re: Stefi |

    Man man man man, wat een mooie reeks zeg

    Geef mij maar foto nr.1! Je kan er uren naar kijken zeg! Misschien een klein minpuntje bij foto nr.1! Ik heb zeker niets tegen een neusring, maar ik had wel effe tijd nodig voor ik het wist wat het was! Had wel de andere foto's nog niet gezien hé!

    Het model heeft ook allesins haar best gedaan, zoals de fotograaf!

    Super7
    D100 en nog veel wensen!

    Comment


    • #3
      Re: Stefi |

      Ik heb wel iets egen een neusring. sorry for that. Het is voor mij een storend element bij foto 1 de lichtvlek bovenaan en de andere storende lichtbronnen.
      Foto2 de neuspiercing, gelieve mij te verontschuldigen, ik ben van de jaren 40en dat is niet te verzoenen, alhoewel tot grote ergernis mijn dochter er ook enkele heeft. Ik vind het niet mooi. Foto 3 de storende draad mag van mij weg.

      Comment


      • #4
        Re: Stefi |

        Mooie serie.
        Bij die eerste twijfel ik wel wat over het 'uitlopende' licht rond het hoofd. Bij de tweede mag de draad inderdaad weg.
        Neuspiercing mag gewoon blijven ook. Of je het nu mooi vind of niet, zo is de dame in kwestie nu gewoon. Accepteren dus.
        meer over mijn fotografie is te vinden op
        http://www.nandoonline.com

        Comment


        • #5
          Re: Stefi |

          mooie reeks vind ik, alleen waar haalt ze de stroom vandaan bij de laatste opname??.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Stefi |

            Dat meisje heeft idd een neusring en tatoeages, en zo gaat ze door het dagelijkse leven. Ze heeft géén ervaring met modellenwerk, ze wou graag éénmaal voor de camera staan om er leuke foto's aan over te houden. Ik kan haar en zal haar nooit vragen haar eigen looks aan te passen voor een foto, ze zou trouwens raar opkijken moest ik haar neusring laten weghalen. Wat die draad betreft, persoonlijk vind ik hem een toevoeging aan de foto. Ik neem altijd foto's in verlaten (vervallen) panden en dan neem ik graag een beetje van het verval mee in de foto.

            @ Bouk: ik had mijn generator mee , maar ze verkoos om er manueel mee te gaan werken

            Op foto 1:

            Tegenlicht, geflitst met frontaal diffuus & softbox. Achtergrond invulflits om het enorme (lage) zonlicht te reduceren.
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: Stefi |

              Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun Bekijk bericht
              Dat meisje heeft idd een neusring en tatoeages, en zo gaat ze door het dagelijkse leven. Ze heeft géén ervaring met modellenwerk, ze wou graag éénmaal voor de camera staan om er leuke foto's aan over te houden. Ik kan haar en zal haar nooit vragen haar eigen looks aan te passen voor een foto, ze zou trouwens raar opkijken moest ik haar neusring laten weghalen.
              Zo is het. Wie zijn wij om onze smaak op te dringen aan iemand anders.
              meer over mijn fotografie is te vinden op
              http://www.nandoonline.com

              Comment


              • #8
                Re: Stefi |

                het is gewoon prachtig hoe je telkens weer mensen zonder tralala en in een prachtig kader hun eigenste zelve laat zijn ( jij 'ziet' dat en laat dat dan ons ons zien ...
                ik kijk alvast uit naar al wat volgt ... 'pure' klasse
                Scotty... beam me up !!!

                Comment


                • #9
                  Re: Stefi |

                  Ik haal uit deze moie reeks toch vooral nummer 2, vanwege de DOF, de scherpte op en rond het oog, en de mooie blauwe kleur hiervan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stefi |

                    prachtige meid en dito foto's
                    Ik kies voor no2.

                    complimenten aan het team!
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Stefi |

                      Vind het een prachtmodel, mooiste expressie vind ik foto 2 (ook ik ben niet zo voor piercings, maar vind het in foto 2 geen storend element)

                      Prachtige reeks verder, komplimenten

                      Comment


                      • #12
                        Re: Stefi |

                        wederom erg mooi kayrun!
                        www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

                        Comment

                        Working...
                        X