Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WCon-07 - TCon-17 - Raynox DCR250

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • WCon-07 - TCon-17 - Raynox DCR250

    Had juist een reeks mooie foto's gezien van de FZ50 (link van nabi in FZ50 draadje) waarbij er ook gebruik gemaakt werd van een macro-voorzetlens van Raynox.
    Dus wat aan het surfen geweest en zag dat die ook wide en tele converters hebben. Ondertussen ook gelezen dat de WCon en TCon converters van Olympus kwalitatief wel beter zouden zijn.

    Alvorens die te kopen zou ik die wel eens willen uittesten. Zijn er hier BD'ers die die hebben en eens willen uitlenen? (liefst limburgers, wegens korterbij )

    Zijn er nog andere alternatieven, passend voor FZ30 (dus 55mm draad) voor tele, wide en/of macro?
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

  • #2
    Re: WCon-07 - TCon-17 - Raynox DCR250

    ik heb zowel de WCON08B als de TCON14B, twee topconvertoren van Olympus met 62mm draad, maarmits adapterring ook op andere maten, zoals de 55mm van jouw camera, te gebruiken.

    je mag ze komen testen, en als ze je bevallen, mag je ze overkopen, in m'n huidige glascollectie gebruik ik ze niet meer zo veel

    Comment


    • #3
      Re: WCon-07 - TCon-17 - Raynox DCR250

      Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
      Had juist een reeks mooie foto's gezien van de FZ50 (link van nabi in FZ50 draadje) waarbij er ook gebruik gemaakt werd van een macro-voorzetlens van Raynox.
      Dus wat aan het surfen geweest en zag dat die ook wide en tele converters hebben. Ondertussen ook gelezen dat de WCon en TCon converters van Olympus kwalitatief wel beter zouden zijn.

      Alvorens die te kopen zou ik die wel eens willen uittesten. Zijn er hier BD'ers die die hebben en eens willen uitlenen? (liefst limburgers, wegens korterbij )

      Zijn er nog andere alternatieven, passend voor FZ30 (dus 55mm draad) voor tele, wide en/of macro?

      Een late reactie

      ik heb voor mijne FZ-50 nu 3 converters:
      Tele: Olympus b300 (vooroper tcon-17)
      Wide: wcon-07
      Macro: mcon-40

      De wcon07 en mcon zijn nog maar net in mijn bezit , dus heb ik er nog niet veel mee gespeeld

      Als je de teleconverters eens wilt bekijken, kunnen we altijd wel iets afspreken. Ik woon in Haspengouw.

      Comment


      • #4
        Re: WCon-07 - TCon-17 - Raynox DCR250

        Thanks madebra, voor het aanbod. En welkom op BD
        Ik neem zeker eens contact op, we zijn bijna buren

        Nog veel plezier met je toestel, wie weet komen we elkaar nog ergens tegen.
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

        Comment


        • #5
          Re: WCon-07 - TCon-17 - Raynox DCR250

          Oorspronkelijk geplaatst door madebra Bekijk bericht
          Een late reactie

          ik heb voor mijne FZ-50 nu 3 converters:
          Tele: Olympus b300 (vooroper tcon-17)
          Wide: wcon-07
          Macro: mcon-40

          De wcon07 en mcon zijn nog maar net in mijn bezit , dus heb ik er nog niet veel mee gespeeld

          Als je de teleconverters eens wilt bekijken, kunnen we altijd wel iets afspreken. Ik woon in Haspengouw.
          Tele: Olympus b300 (vooroper tcon-17)
          ik dacht de c-180
          Canon 400D Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 Tamron AF 17-50 mm F/2.8 Di Canon
          Sigma 70mm F/2.8 EX DG Canon 430EX Speedlite

          Comment


          • #6
            Re: WCon-07 - TCon-17 - Raynox DCR250

            @Filmar : ik heb zowel de DCR150 als de DCR250 in bestelling bij konijn , en dan heb ik deze set onderweg : 0.42X Super Wide Angle High Definition Fisheye Lens w/ MACRO en 2X Tele Photo High Definition Lens
            Hier besteld na het vele goeds dat ik hierover gelezen heb http://stores.ebay.com/Saini-Digital-Photo
            Indien intresse om te testen stuur je maar een pm
            ***Ne kodak en ne zak...***

            Comment


            • #7
              Re: WCon-07 - TCon-17 - Raynox DCR250

              'k heb hier nog'n olympus b-300 liggen

              IS/L LENS B-300 HQ CONVERTER 1.7x


              Grtz
              A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
              pics @ www.thejudge.be

              Comment


              • #8
                Re: WCon-07 - TCon-17 - Raynox DCR250

                Oorspronkelijk geplaatst door ikkenie Bekijk bericht
                @Filmar : ik heb zowel de DCR150 als de DCR250 in bestelling bij konijn , en dan heb ik deze set onderweg : 0.42X Super Wide Angle High Definition Fisheye Lens w/ MACRO en 2X Tele Photo High Definition Lens
                Hier besteld na het vele goeds dat ik hierover gelezen heb http://stores.ebay.com/Saini-Digital-Photo
                Indien intresse om te testen stuur je maar een pm
                Ondertussen is hier het eerste pakketje toegekomen : 0.42X Super Wide Angle High Definition Fisheye Lens w/ MACRO en 2X Tele Photo High Definition Lens + UV + FL + Pol filters.
                Van Konijn nog steeds geen bevestiging voor de DCR150/DCR250

                Hopen op droog weer dan kan ik straks een testje houden.
                ***Ne kodak en ne zak...***

                Comment

                Working...
                X