Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eens wat anders : travestieshow

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eens wat anders : travestieshow

    Gisteren was ik gevraagd om de Sint Hubertusviering in de plaatselijke manège vast te leggen. Zegening van de paarden, wandeling, aperitief, etentje...
    Einde van de avond werden we aangenaam verrast met een wervelende travestieshow, waarvan ik hier toch een paar vedetten wil laten zien.
    Foto's op 1600 ISO met een vaste 50mm, zonder flits natuurlijk.
    Ik hoop dat ze jullie bevallen (de foto's, hé )





    Last edited by elsan; 22 oktober 2006, 11:08.
    fotosite

  • #2
    Re: Eens wat anders : travestieshow

    300 views, 0 comments ???
    't Is op 1600 ISo hé mannen en 't is ne Nikon...
    Waar blijven nu die comments dat nikons ruisbakken zijn ...
    fotosite

    Comment


    • #3
      Re: Eens wat anders : travestieshow

      spreekt waarschijnlijk weinig mensen aan, t'is eens iets anders, die ruis valt goed mee op 1600 blijkbaar, maar ja een manege heeft geen podiumbelichting en dat valt tegen vind ik ook de achtergrond is niet wat het moet zijn voor zulke foto's.

      Comment


      • #4
        Re: Eens wat anders : travestieshow

        Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
        spreekt waarschijnlijk weinig mensen aan, t'is eens iets anders, die ruis valt goed mee op 1600 blijkbaar, maar ja een manege heeft geen podiumbelichting en dat valt tegen vind ik ook de achtergrond is niet wat het moet zijn voor zulke foto's.
        Klopt uiteraard, maar ja, ge kunt niet dat niet kiezen, nietwaar
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: Eens wat anders : travestieshow

          Waarschijnlijk durft niemand te antwoorden omdat het onderwerp travestie voor veel mensen taboe is...

          Of het nu met een wegwerpcamera of een super duur hi-tech fototoestel is getrokken maakt mij totaal niks uit, ik vindt het bijzonder mooie en geslaagde foto's.
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment

          Working...
          X