Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flitsercompatibiliteit???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • flitsercompatibiliteit???

    Voor mijn analoog toestel had ik een sunpak 4000 AF, waar ik toruwens heel content van was.
    Deze flitser past niet op mijn Sony alpha. Na wat vraag en zoekwerk, blijkt dat de sunpak 5000AF wel past op een digitaal toestel (minolta). Op een website vond ik dat die wel compatibel was met een canon 300D...
    In de handleiding van de flitser staat niks vermeld over analoog of digitaal. Mijn fotograaf zei dat die wel op digitale toestellen past.
    Ik heb de flitser dan toch maar geprobeerd op de automatische stand op mijn Sony Alpha......en deze blijk nog te werken na twee flitsen.
    Maar ergens ben ik niet zeker........kan iemand me geruststellen?????????,
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

  • #2
    Re: flitsercompatibiliteit???

    Deze zou werken met 3,6V. Dat betekent dus absoluut geen gevaar voor je delicate camera.

    Comment


    • #3
      Re: flitsercompatibiliteit???

      mag ik nu een kreet van verlichting slaken???? Oefffffffffffffffff

      thanks Pol

      ps: als je de spanning weet van de sunpak 4000 AF......hou jeniet in en spui het uit
      Sony RX10 Mark IV
      nog een fijne dag verder!
      Guido

      Comment


      • #4
        Re: flitsercompatibiliteit???

        Een kreet van verlichting is hier inderdaad op zijn plaats. En daarna een van opluchting.
        euhh de 4000 spuit 3.6V, de 5000 5V...

        Comment


        • #5
          Re: flitsercompatibiliteit???

          hehe, betekent dit dan dat ik in feite helemaal geen andere flitser had moeten kopen.....daar de sunpak 4000 dus een mindere spanning heeft dan de 5000???

          tis nie waar he!!!!!!!!
          Sony RX10 Mark IV
          nog een fijne dag verder!
          Guido

          Comment

          Working...
          X