Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografie school

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografie school

    Beste BD'ers,

    Ik ben een student Multimediatechnieken. Als ik dit jaar, men zesde jaar, slaag heb ik mijn diploma op zak.

    Graag zou ik dan verder gaan in fotografie. Maar ik vindt eigenlijk heel weinig, om niet te zeggen niets, terug op het internet ivm. fotografiescholen.

    Zouden jullie mij wat willen helpen?

    Liefst in of rond de provincie Limburg.

    Met vriendelijke groeten





    Thomas Nulens
    Nikon member..

    Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

  • #2
    Re: Fotografie school

    Eventjes op google zoeken.

    In Limburg is volgens mij de enigste het KHLIM. Daar hebben ze zowel Master als Bachelor opleidingen in fotografie.

    In Brussel heb je ook master/bachelor fotografie opleiding bij Sint-Lukas Brussel. In Brussel heb je dan ook nog Narafi.

    Tenslotte is er ook Sint-Lukas in Gent. Die hebben ook fotografie opleidingen.

    Veel succes,
    Michiel
    Canon R | Leica Q
    EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
    Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
    [/COLOR]

    Comment


    • #3
      Re: Fotografie school

      Dank u wel!

      Mvg...
      Nikon member..

      Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

      Comment


      • #4
        Re: Fotografie school

        Ik zou ook graag na mijn middelbaar fotografie gaan studeren. Maar ik kan me echt geen beeld maken wat je in die vier jaar tijd gaat bijleren. Ik hoor van sommige mensen dat je examen chemie moet afleggen enzo...
        [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

        FotoBlog

        Comment


        • #5
          Re: Fotografie school

          artur,

          ik denk dat je zou verschieten
          wat ze je in 4 jaar kunnen bijbrengen.