Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD-gebruikers Tokina AT-X D 80-400/4,5-5,6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD-gebruikers Tokina AT-X D 80-400/4,5-5,6

    Ik kom even afgezien van de reviews in onderstaande link weinig andere gebruikerservaringen en (integere/onbewerkte) voorbeeldfoto's tegen onder de BD gebruikers.
    Laat nou juist deze lens vanwege zijn combinatie bereik-betaalbaarheid-reviews hieronder mijn bijzondere interesse hebben. (zelfde range Sigma kost minimaal het dubbele).
    Nou is het draadje hieronder alweer van een paar maandjes geleden. Zijn er intussen meer gebruikerservaringen en voorbeeldfoto's bekend? of andere links.

    hallo mensen, ik kwam toevallig op deze lens uit , ik was namelijk op zoek naar een dergelijke lens. Mijn wens was dan ook een sigma 80-400 te kopen maar dees in het dubbele in prijs. zou dit te maken hebben met de kwaliteit? heeft er iemand van jullie ervaring daarmee? alvast bedankt voor jullie reacties! :G
    NaturalMystic
    Nikon D70 | Nikkor 18-70 DX f3.5-5.6 | Tamron 90 f2.8 DI Macro | Sigma 50-500 f4-6.3 APO HSM| SB-600 | Manfrotto 055PROB | Manfrotto 322RC2

  • #2
    Re: BD-gebruikers Tokina AT-X D 80-400/4,5-5,6

    Ben een week of 4 bezitter van deze lens.En zeer tevreden.Qua prijs en beelden.In de F+D fotografie van September 2006 kwam ik de test tegen en die kwalifiseerd hem als TOPKLASSE.Hierbij een plaatje op 400mm uit de hand. groeten Resias.

    Comment

    Working...
    X